7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Paris Montmartre voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Mercure Paris Montmartre in het Nederlands

Mercure Montmartre

Loes
3-1-2015

Ligging aan de rand van rosse buurt en Montmartre. Heerlijk ontbijt met biologische, streek- en seizoensgebonden producten. Snelle check-in, "receptionisten" lopen rond met iPads. Kamer prima met bad, apart toilet en koelkastje. Helaas geen badkamerproducten als bodylotion, shampoo etc. Vieze vloerbedekking en krukje. Al met al wel een aanrader.

Gereisd Met partner in december 2014

Zeer schoon hotel

John
16-12-2014

Een van de netste hotels waar wij gelogeerd hebben. Uitstekende ligging, vlak bij vele restaurants en bars. Het ontbijt was ook goed en gevarieerd. Een minpuntje (maar dat is persoonlijke voorkeur); de matrassen waren erg hard. Ik zou dit hotel aan iedereen aanbevelen.

Gereisd Met partner in Sat Dec 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel

boeckhout
15-12-2014

Super hotel. Vriendelijke en snelle incheck. Mooie grote kamer. Bedden vrij hard. Heerlijke douche en bad. Koelkastje op de kamer zeer handig. Metrostation place de clichy op nog geen 5 min lopen. Parkeergarage naast hotel ideaal. Gratis Wifi werkt perfect. Volgend jaar zeker terug naar dit hotel.

Gereisd Met partner in Fri Dec 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel in populaire wijk

Erik Jan
31-8-2014

2 nachten verbleven in dit hotel, we hadden kamer ge-upgrade naar een kamer met view over Parijs. we zaten op 9de verdieping met idd een fantastisch uitzicht. Kamer was modern en netjes, bedden waren goed, stevige matrassen, en we hebben geen geluidsoverlast ervaren. Ontbijt is acceptabel, niet bijzonder. Locatie is goed, vlakbij uitgaansbuurt rondom Moulin rouge (s'avonds zeer levendig) en de sacre coeur en metrostation op loopafstand.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Mooi Hotel midden in de Montmartre wijk

mariska_boogaard
24-6-2014

Een mooi hotel met keurige kamers. Ontbijt is goed. Prima ligging in de Montmartre wijk nabij de metro. Een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2014

Gewoon een prima hotel

Andy
3-3-2014

Mooie ligging in Montmartre. Op 5 min lopen van de moulin rouge. Maar ook op loopafstand van de sacre coure. En om de hoek bij metrostation. Ontbijt niks op aan te merken. Heerlijke croissantjes. Alles ook nieuw en hip ingericht. Douche was alleen minder. Douche in bad en water wisselde zich af met warm en beetje koud.

Gereisd Met partner in Thu Feb 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echte aanrader!

Ruth
4-5-2012

Goed en net hotel. Ligt vlakbij metro. Mooie schone kamers en heerlijk ontbijtbuffet. Goede parkeergelegenheid en leuke plek om Parijs te verkennen. Niets op aan te merken.

Gereisd Met partner in Wed May 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel in gezellige wijk Montmartre

Jan-Willem
Thu Jan 05 2012 19:02:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit hotel ligt op 200 meter lopen van metrostation Place de Clichy. Wij hadden een kamer op de vijfde verdieping van dit grote hotel. Net gerenoveerd dus alles mooi nieuw. Ontbijt vonden wij een beetje tegenvallen, klein buffetje waar slecht werd bijgevuld. Hotel verder is prima. De wijk Montmartre is gezellig met volop mogelijkheden om goed te eten en op loopafstand van de Moulin Rouge.

Gereisd Met partner in Tue Dec 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Margriet
13-2-2011

De kamer was goed, je moet wel de ramen dichthouden anders hoor je het verkeer, maar dan hoor je ook niets meer. Het wordt wel warm in de kamer maar we hebben de airco aangezet. De ontvangst was leuk omdat Mustapha ook een beetje nederlands sprak. Maar het overige personeel was ook behulpzaam en ze spraken allemaal engels. Het ontbijt was ook goed, er was genoeg keus. Als je bij metrostation Place de Clichy uitstapt loop je zo naar het hotel toe. Het hotel ligt lekker centraal, Montmatre is vlakbij. Nog een tip voor een goed restaurant: Restaurant La Place Royal aan de Place de Vosges.

Gereisd Met partner in januari 2011

Prima hotel, leuke locatie

Wouter
21-7-2010

Het hotel is nieuw (of gerenoveerd) en is prima. Het ligt prachtig op het Place de Clichy (jaja, Henry Miller-fans, dé Place de Clichy!) en Monmartre en de Sacre Coeur zijn op loopafstand. Met de metro is het centrum ook prima bereikbaar.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Paris Montmartre in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Paris Montmartre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.