Hotel Mercure Paris La Villette

Hotel Mercure Paris La Villette

FamiliehotelWeer vandaag24°10°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Paris La Villette voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Mercure Paris La Villette in het Nederlands

Zeer goede voorzieningen en klantvriendelijkheid

Cor Hamstra
21-12-2015

Gemoedelijke sfeer............. kamers waren netjes. Algemeen hygiënisch verzorgd.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel wanneer je met de auto komt

Hessjes
7-5-2014

Het hotel ligt nagenoeg direct aan de rondweg. Heeft een eigen parkeergarage (wel betalen, 25e p.d.). Metro is 50 mtr van hotel. De kamers zijn prima maar bepaald niet sfeervol. Voldoet echter prima voor een stedentrip. Eten in hotel is goed. Ook ontbijt werd goed bijgevuld. Alleen personeel in restaurant (avonddienst) was niet echt gemotiveerd (of waren ze bezig met het krijgen van fooien bij de groep Japanners?). Verder een net hotel. Alles goed geregeld (bijv kamersleutel nodig om naar de verdiepingen te kunnen met de lift, niet iedereen kan dus zomaar doorlopen). Enige nadeel is dat je aan de rand van het centrum zit en dus toch wel even met de metro onderweg bent.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tja...

Johnson
25-10-2013

Hotel gekozen vanwege aanrijden met auto en naastgelegen metrostation. Dit is prima. Kamer was groot en bedden sliepen goed. Kamer is gedateerd met nog meer gedateerde badkamer. Verder lawaaiig door buitengeluid. 2e ochtend met ontbijt een chaos, een half uur lang helemaal geen brood, sap, thee en onvriendelijke medewerkers. Daarentegen was diner inclusief personeel prima! Op de dag van vertrek kwam kamermeisje al om 8.30 uur dat het "fini" was, terwijl 12.00 uur checkout. Gaan volgende keer op zoek naar een ander hotel wanneer we verblijven in Parijs. Voldeed geenszins aan 4 niveau en de bijbehorende prijs.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2013

Perfect gelegen voor een bezoek aan het Le Zenith

Rob en Loes
7-11-2010

Een nabij de pheriferique gelegen hotel. Keurige ruime kamers welke recent zijn gerenoveerd. Onder het hotel is een (prive)parkeergarage en na het nemen van een ticket aan de inrij-automaat direct ingereden kan worden en dat voorkomt gedoe met tijdelijk parkeren aan een drukke weg. Steek de weg over en vijf minutewn lopen naar bijv. Le Zenith of andere theaters.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Zwembad

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Paris La Villette in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Paris La Villette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.