Hotel Mercure Paris Gobelins Place d'Italie

Hotel Mercure Paris Gobelins Place d'Italie

7.8Goed

Frankrijk, Ile de France, Parijs

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Paris Gobelins Place d'Italie voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Mercure Paris Gobelins Place d'Italie

• 7moes21-12-2013

Leuk hotel weinig sfeer!!!

Weekend van 13 t/m 16 december verblijf gehad in het hotel, bij aankomst viel op dat er niet één kerstbal of versiering aanwezig was. Terwijl de rest van Parijs in deze maand volledig in het teken staat van kerst. Wij hadden ons verheugd op een kerstweekend , maar het hotel deed daar totaal niet aan mee ,echt er was niet eens een kerstboom of verlichting in het hotel om de sfeer op te leuken , ook oogde het grauw en zakelijk.

Voor de kerststemming hoeft u niet naar dit hotel, de rest van het jaar kunt u er best heen gaan de kamers zijn schoon en netjes.

Gereisd met partner in december 2013

• 8stefan_326-10-2013

hotel vanwege vliegshow

leuk hotel, eigen parkeer plaats, even goed opletten waar hij zit. Kijk op verschillende websites voor de prijs die is nogal vlik verschillend

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8M. Kok16-07-2013

Absoluut een fijn hotel!

Afgelopen weekend in dit hotel verbleven. Met eigen vervoer gegaan en op zich redelijk eenvoudig met de TomTom te bereiken. Ligt aan een rustige zijstraat van Place d'Italie. Gebruik gemaakt van de parkeergarage, je moet geen grote auto hebben, want dan kom je er simpelweg niet in. Fijn dat ze het aantal nachten berekenen voor de garage ipv de dagen. Op de dag van vertrek konden we onze auto gewoon laten staan. Ontbijt was prima te doen! Mogelijkheid om buiten op het terras te eten. Uitgebreid en voor elk wat wils. Kamers ook prima, modern, grote bedden, flatscreen tv, kluis, netjes en worden dagelijks schoongemaakt. In de buurt vind je voldoende restaurantjes en cafeetjes. Metro ligt op 300mtr en in een klein half uurtje zit je in het centrum of bij alle grote bezienswaardigheden. Prima te doen! Voor een citytrip een fijn hotel om te verblijven!

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Ronald23-03-2013

Vooral functioneel

Gobelins is een goed stadshotel wat biedt wat het moet bieden, maar ook niet meer dan dat. De kamer was goed (gratis WIFI), beperkt qua omvang maar was goed voorzien. In de buurt is een metrostation (Place d'Italie) met onder meer een rechtstreekse verbinding met Gare du Nord. Het plein had niet veel sfeer (nog net geen buitenwijk), maar het is wel makkelijk bereikbaar (mooie avondwandeling vanaf bijvoorbeeld Boulevard Saint Michel). Goed hotel, maar volgende keer toch wat meer in de gezellige gedeelten van Parijs.

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Thuban27-02-2013

Prima verblijf!

Binnen een paar 100 meter op het metro station waar je met 10 tickets voor 13 euro 10 keer kunt reizen met de metro. IDEAAL. Parkeergarage kost nu 18 euro per nacht. Was er erg leeg, maar de garages in de buurt betaal je ook minimaal 16 euro per nacht voor. Met een grote auto is het inderdaad lastig manouvreren. Te vinden voor ons ook, het zit gewoon verstopt op de stoep vlak naast het bordje met hotel mercure erop. Ontbijt was erg goed. Wij zijn geen vroege vogels en het ontbijt werd steeds bijgevuld en het was erg uitgebreid. Oa.: scrammbled eggs, worstjes, spek, pannekoeken, eieren die je zelf kunt koken...

Gereisd met partner in februari 2013

• 6ajdance213-02-2013

Veel minpunten

Het hotel heeft een goede ligging, in een redelijk normale wijk van Parijs. De straat waarin het hotel ligt, is erg rustig. Je kunt er goed slapen. Ook zit je dicht bij de metro, helaas niet zicht bij bezienswaardigheden, maar het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat. Het personeel spreekt nauwelijks Engels, zelfs niet bij de receptie. De kamers zijn erg klein en voelen benauwd aan. Wij hadden een kamer met uitzicht op de Eiffeltoren, dus dat was wel mooi. De badkamer is ook ontzettend klein, je moet bijna in het bad staan om de deur dicht te kunnen doen. Het ontbijt is ontzettend slecht. Er is veel te weinig voorraad, waardoor er 1 dag zelfs maar 2 broodjes lagen en nog 5 toetjes, terwijl de rest allemaal op was. Dit werd ook niet meer aangevuld en dan te bedenken dat je 16 euro p.d. betaalt voor het ontbijt. Je gaat in ieder geval niet met een goedgevulde maag de deur uit. Op zich prima te doen voor 2 nachten, maar niet langer dan dat.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 6marcel15-01-2013

alle niet in orde

onvoldoende. geen goede service, te weinig waar voor je geld. geen vriendelijk personneel

Gereisd met partner in november 2012

• 8J.14-08-2012

Rustige uitvalsbasis in een drukke stad

Prima kamers, rustig slapen, goed ontbijt, 'do I need to tell more'. Niet gelijk dichtbij de bekende hotspots maar een goede nachtrust en goed ontbijt is mij heel wat waard tijdens een stedentrip. Met metrostation dichtbij en leuke franse cafeetjes.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Cheryl01-11-2011

Mooi hotel

wij hebben het heel erg naar ons zin gehad. mooie kamer, goed uitgebreid ontbijtbuffet, dichtbij metrostation place d italie. met de metro zit je supersnel in het centrum van Parijs. wij gaan nog een keer terug naar dit hotel.

Gereisd met partner in september 2011

• 9PARIJS18-08-2011

HEEL ERG LEUK

HET IS SCHOON EN NETJES . MET DE METRO BEN JE ZO IN DE BINNEN STAD. WIJ GAAN ZEKER WEER HEEN.

Gereisd met partner in augustus 2011

Hotel Mercure Paris Gobelins Place d'Italie info