Hotel Mercure Paris Gare Du Nord La Fayette

Hotel Mercure Paris Gare Du Nord La Fayette

Kleine hotelsWeer vandaag25°11°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Paris Gare Du Nord La Fayette voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Mercure Paris Gare Du Nord La Fayette in het Nederlands

Zeker aanrader voor paar dagen Parijs.

Jolanda R.,
22-12-2018

Klein hotel, op 5 minuten loopafstand van station Gare du Nord. Goed uitgangspunt voor diverse activiteiten. Samen met dochter weekendje hier. Helaas net in "gele hesjes" weekend (en regen.) Veel politie en gendarmerie in Parijs. Aantal attracties gesloten hierdoor. Hotel is keurig, personeel vriendelijk en behulpzaam. Kunt koffer na uitchecken in afgesloten ruimte achterlaten zonder extra kosten. Ontbijtzaal is klein, ontbijt was voor ons voldoende. Weinig tot geen minpunten voor ons wat dit hotel aangaat. Maar wij zijn met schoon bed en kamer al tevreden. Douche was prima. Misschien jammer dat croissants op zondagmorgen op waren en vrij laat werden aangevuld. Wij hadden toen ontbijt al op. Wij hebben dit weekendje gewonnen met een actie van Nederlands drogisterij keten en bekend Frans cosmetica merk. Met Thalys naar en van Parijs- Amsterdam. Ging perfect.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Prima hotel

Marcio
5-9-2016

Mooie moderne kamer die elke dag netjes bijgehouden werd met goed werkende airco. Het personeel vonden wij niet zo vriendelijk. Van het ontbijt zouden ze ook nog wel wat mogen leren. De zuivel en het water enz. Was allemaal niet koel dus dat maakte het ontbijt toch een stuk minder smakelijk.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel, maar erg warme kamers

Reiziger
4-8-2016

Prima hotel, schone kamers. Frisse, moderne inrichting. Goed bed, prima douche. Alles klein, maar dat is overal in Parijs.Voor Franse begrippen best aardig ontbijt. Let op: ga hier niet heen in de zomer! De kamers zijn ontzettend warm, en de airco genereert nauwelijks koele lucht. Het raam kan wel open, maar er is dusdanig veel verkeerslawaai dat je dan van de herrie weer niet kan slapen. Op onze klacht over de airco werd gereageerd dat het een 'algeheel probleem in het hele hotel was'. Men is dus op de hoogte, maar lost het niet op.

Gereisd met partner in augustus 2016

De Jong Intra

personeel TOP en kraaknet !

Sabrina
29-10-2014

Kamer : design en kraaknet ontbijt : aangename ontbijtruimte met een zeer uitgebreid ontbijtbuffet locatie : op 5min stappen van Gare du Nord personeel : meertalig en supervriendelijk. Bagage kan opgeslagen worden na check-out

Gereisd met partner in mei 2014

Fijn hotel

van zorge
21-5-2014

Dit hotel is aan te raden vanwege de ligging. Ideaal wanneer met de Thalys wordt gereisd. Dankzij de referentie op Zoover, bij aankomst een kamer aan de achterzijde gevraagd en gekregen. Airconditioning op de zeer schone maar niet echt grote kamer. Het ontbijt was iedere ochtend zeer goed, kortom prima hotel met zeer vriendelijk en correct personeel.

Gereisd met partner in mei 2014

Fijn als je met de thalys reist

Jansen
9-5-2014

Wij hebben voor dit hotel gekozen, omdat het echt voor het station ligt. Weinig zoeken betekent meer van je bezoek aan parijs genieten... We werden vriendelijk in het begin geholpen. Maar dat verschilde heel erg wanneer je daar aan de balie stond. De telefoon werd gewoon opgenomen terwijl je aan het inchecken was bijvoorbeeld... Het ontbijt is pp €17. Dat is nogal prijzig voor wat je krijgt. De kamer was klein, al maakt dat niet uit. Het beddengoed was schoon, maar er lagen haren in de badkuip en een nagel. Ook was er veel schimmel op het plafon. We hebben gevraagd om een kamer aan de achterkant vanwege de drukte voor. Daar was het lekker rustig.

Gereisd met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Modern maar klein en warm.

Henriette
27-12-2013

Een modern hotel, de kamers zijn wel klein en warm, Airco scheen niet geregeld te kunnen worden. Overdag raam open, gaf iets verkoeling, maar 's nachts was het weer erg warm; 22-25 graden. Vanwege het verkeerslawaai kon raam 's nachts niet open. Overal in het hotel was 't warm. Goed schoongemaakt, goede bedden, dunne kussens en een schone en fijne douche. Schuifdeur van toilet lawaaierig en het piepen van de kastdeur van de kamer naast ons was goed te horen. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt goed, alleen op zondag is het wel aan te raden vóór 10 uur te ontbijten, anders is er kans dat enkele broodjes/beleg niet meer aanwezig zijn. Wi-Fi zwak, niet altijd kunnen gebruiken. Dichtbij Gare du Nord, dus snel vanuit heel Parijs te bereiken.

Gereisd met partner in oktober 2013

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Paris Gare Du Nord La Fayette in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Paris Gare Du Nord La Fayette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.