Hotel Marignan Champs-Elysees *****

Hotel Marignan Champs-Elysees *****

Hotel Marignan Champs-Elysees
Hotel Marignan Champs-Elysees
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Marignan Champs-Elysees voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Marignan Champs-Elysees in het Nederlands

Nooit meer

privatepilot, 26-8-2009

In principe een prima hotel, mijn koffers stonden als in de lobby voordat ik ook maar een voet op de grond kon zetten(vanuit de taxi).

Echt meer een hotel voor zakenlui en geen toeristen. Men betaald echt voor de locatie. De kamers waren afschuwelijk, gaten in de muur in de badkamer en uitzicht op een betonnen muur.

Fantastisch hotel

Jan Smulders, 4-1-2009

Hotel Marignan in Parijs is een luxe hotel, prima gelegen enmet een zeer prettige bediening. Topklase.

Super hotel in een zijstraat van

Av des Champs elysees

rustige ligging

heerlijk ontbijt vers fruit verschillende broodjes

verschillende soorten kaas en vlees

Super hotel, geweldige ligging

Thijs, 24-6-2007

Super hotel, geweldige ligging. Zeer goede service en aardige mensen. Vorig jaar in hetzelfde hotel geweest en ook een gratis upgrade gehad. Zowel de normale kamers als de duplex zijn prima, een echte aanrader en ga zeker weer terug.

Tip: Lunchen of dineren bij 'hotspot' l'Avenue op de hoek van de straat

Super hotel, hele goede service vriendelijk personeel

Tinus Kaffa, 10-5-2007

Super hotel, hele goede service vriendelijk personeel. Zijn heel behulpzaam ,ik wilde Moulin Rouge reserveren maar mijn Frans is niet uitmuntend dus dat hebben zij voor me gedaan. Ook kreeg ik een gratis upgrade naar de grootste kamer, gewoon omdat hij vrij was.

Als ik weer naar Parijs ga zal ik zeker weer hier willen verblijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marignan Champs-Elysees in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marignan Champs-Elysees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marignan Champs-Elysees scoort een 9.4 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: