Hotel Marceau Champs Elysees ***

Hotel Marceau Champs Elysees
Hotel Marceau Champs Elysees
7,3

Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Marceau Champs Elysees voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Marceau Champs Elysees in het Nederlands

Leuk hotelletje voor een Citytrip

K, 11-6-2010

Dit hotel is prima geschikt voor een citytrip. Alles was netjes verzorgd alleen het ontbijt was maar minimaal. Aan het eind van de straat heb je uitzicht op de Eifeltoren en aan de andere kant van de straat de Arc de Triomphe.

De kamer zag er netjes uit en het bed was prima.

Nikki & Piet

Nikki, 27-2-2009

Wij waren rond de kerst in dit hotel en hebben een prima tijd gehad. De kamer was netjes en schoon alleen wel heel klein (de douche was zo klein dat wanneer je je draait je tegen de kraan aanstoot). De ligging is wel aan een drukke straat maar met de ramen dicht merk je hier weinig van. Het receptie personeel was niet bepaald vrolijk, maar dit verschilde van persoon tot persoon. Ontbijt buffet was goed en vers, alleen niet heel uitgebreid. Kortom een prima hotel voor een stedentrip/weekendje weg.

Rustige buurt,en dat beviel goed

B van Heteren, 15-5-2008

Rustige buurt,en dat beviel goed. Maar niet op loopafstand naar de bezienswaardigheden. Knus hotel.

Wij hadden gevraagd om een tweepersoons bed

H.J. Eising, 28-10-2007

Wij hadden gevraagd om een tweepersoons bed. We hadden twee éénpersoons zeer smalle bedjes. Op zich geen probleem, ze waren echter wel ongeveer 20 centimeter te kort!!!!!!!!

Daarnaast was de kamer zeer eenvoudig en zeker niet in de verste verte in overeenstemming met de kamer die u toont in uw reisgids!!!!! Een schande !!

prima hotel en goede ligging om de stad te verkennen

J. Admiraal, 1-8-2007

prima hotel en goede ligging om de stad te verkennen. Enige minpumt waren de bedden. De veren kwamen bijna door het matras heen

Wij zijn hier in mei 2007 geweest

Sebastiaan en Angela, 24-5-2007

Wij zijn hier in mei 2007 geweest. Het is een eenvoudig hotel dat vrij centraal is gelegen en op loopafstand van een metrostation (ca. 20 min.)

Het is eenvoudig en kleinschalig, maar sfeervol. De service is niet zo grandioos. Je wordt met veel tegenzin en weinig woorden geholpen. De prijs/kwaliteit laat te wensen over. Voor het geld per nacht mag je meer verwachten dan je werkelijk krijgt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marceau Champs Elysees in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marceau Champs Elysees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marceau Champs Elysees scoort een 7.29 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: