Hotel Louis II

Kleine hotelsWeer vandaag23°13°
Hotel Louis II

We hebben een aantal aanbieders voor Louis II voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Louis II in het Nederlands

Heerlijk hotel

suzannebv
3-4-2013

het hotel ligt achter de rue de st.germain, op loopafstand van de notre dame en heeft een metrostation bijna voor de deur. alles is goed bereikbaar. kamers zijn niet heel groot, maar groot genoeg, vooral schoon. geen overlast van andere gasten. alles is goed geïsoleerd. het hotel heeft een lift. goede bedden, normaal formaat. personeel is zeer behulpzaam. ontbijt is 15 euro pp per nacht. dit hebben we niet gebruikt. om de hoek is het ene restaurant na het ander en veel goedkoper. via touroperator hebben wij 268 euro betaald voor 2 nachten. normaal is het 195 euro per kamer.

Gereisd Met partner in Sat Mar 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

"zeer goed gelegen verzorgd romantisch hotel"

Pat
14-9-2008

Uitstekende ligging vlak bij metrostation "Odéon". In de buurt gezellige restaurantjes. Hotelkamers klein (meestal het geval in Parijs) maar verzorgd. Kleine ontbijtruimte maar gezellig. Personeel behulpzaam.

Gereisd Met partner in september 2008

• ZwembadBinnenzwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Krant, Wasserette

• Adres2, rue Saint Sulpice 75006(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Louis II in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Louis II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.