Hotel Leonard de Vinci

60 reviews over Hotel Leonard de Vinci

• 2019
    5Michal06-10-2019

Nooit meer

Lijkt veel beter in foto's dan in het echt. Niet zo tevreden met personeel, een beetje kort als je geen frans praat. Faciliteiten een beetje verouderd, opfrissing is wel nodig. Ligging is wel goed, en ontbijt was ook goed.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Kas24-02-2019

Prima hotel voor een aantal dagen!

Het hotel is perfect voor een citytrip naar Parijs. De kamer is vrij klein, maar alles wat je verwacht is aanwezig. Personeel is erg vriendelijk en spreekt prima Engels. Service is prima. Elke dag word het bed opgemaakt en krijg je schone handdoeken. Verder was het op de laatste dag ook geen enkel probleem dat we onze koffers nog even achter lieten in het hotel (bij de receptie).

Beetje vreemd was wel dat je bij het verlaten van het hotel je sleutel af moet geven bij de receptie, maar goed dan kun je hem ook niet verliezen.

Het ontbijt is niet heel spectaculair maar wel meer dan genoeg. Het ontbijt bestaat uit 2 flinke koppen koffie of thee, 2 glazen jus d'orange, 1 croissant, 1 half stokbrood en verschillende jam. (Alles per persoon). Grote pluspunt van het ontbijt: het brood komt dagelijks vers van de bakker en dat is goed te merken!

De ligging was verder ook prima! Metro op 5 min lopen en geen last van lawaai vanaf de straat.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    8Mila19-10-2018

Helemaal prima voor een citytrip

Prima hotel in een leuke wijk en lekker dichtbij metro station Parmentier dus je kunt alle kanten op. Kamer was klein maar schoon dus voor ons helemaal goed. Het ontbijt bestaat uit een groot stokbrood, een croissant, jam, eigen kannetje j’us en koffie of thee. Voor ons was het ontbijt in ieder geval genoeg. Het hotel is dus geschikt voor mensen die een paar dagen op citytrip zijn en gewoon een schoon hotel willen met een goede slaapplek

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

6Anneke06-04-2015

Het was wel oké

Het hotel is in de buurt van de metrohalte Parmentier. De receptionistes zijn vriendelijk. Kamer is niet echt schoon. Aan de muur zijn spinnenwebben, en in de wasbak zaten een paar haren. De bedden worden dagelijks opgemaakt. De spullen/meubels waren best wel kapot: de tv werkt niet, (die van de andere kamer wel, we hadden 2 kamers), het ontbijt is erg weinig (baguette, croissants, jam, boter, koffie, sinaasappelsap)

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 7KarldiKappa24-10-2014

Voor een slaapplek, okay.

Als je alleen een slaapplek zoekt dan is dit hotel wel okay. Verwacht je meer van een hotel neem dan een 3 sterren hotel. Hotel qua ligging en prijsverhouding, ruime voldoende. Metro is vlakbij, daar kan je heel Parijs mee door. Geen grote kamer, opzich wel netjes. Douche-cabine wel klein, zodat je met je bips al snel tegen het douche-zeil zit vastgeplakt. Personeel aardig, spreekt ook wat Engels. Ontbijt, 1 croissant, plus halve stokbrood, boter en jam per persoon. Koffiekan en jus d'orangekan voor 2 personen. TV op de kamer, Wifi ook maar te traag of valt uit omdat iedereen tegelijk gebruikt. Omgeving, een straat in Parijs. S'morgens gaat het gewone leven door, in de buurt aardig wat restaurants, Chinees, Turks, Senegal, Frans, en natuurlijk McDonalds. Een goeie tip, koop een dagkaart van de Metro. Je kan voor meerdere dagen kopen. Is makkelijk , goedkoop en je krijgt er een plattegrond bij. Score, 7.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 4Stef Meijer14-05-2014

2 sterren dat klopt, 1 mag ook.

Zijn hier een paar nachten geweest, ligging is goed nabij metro, scherp geprijsde eetgelegenheden in de buurt. Hotel biedt slaapgelegenheid, krappe kamers en douche, wel schoon maar achterstallig onderhoud, ontbijt wel zeer karig en eenzijdig. Lift is goor en licht valt regelmatig uit, technische staat van hotel lijkt me twijfelachtig. Met kinderen niet gaan. Wifi op 3e etage ; slecht signaal. Bij brand gevaarlijk.

Gereisd met partner in mei 2014

• 7ha.ulrich08-04-2014

Geen luxe, wel service

Hotel is voldoende voor een kort verblijf. Aardige kamer, lekker bed en een plek om je op te frissen. Mijn kamer op de 6e verdieping lag aan de achterkant, aan een hofje met andere appartementen. Af en toe bewoners te zien, geen overlast. 6e verdieping betekent al fijn vroeg zon in je kamer (met goede gordijnen). Gelegen aan rustige straat, leuke wijk. Weinig auto's gezien. Straatjes zien er veilig uit. Mensen staan wel buiten bij de wijnlokalen en het bio-winkeltje iets verderop. Gemoedelijke sfeer, geen zwervers. Personeel is erg behulpzaam. Dag- en nachtpersoneel wisselen, maar kennen hun gasten. Bagage is achter te laten, ook na de reservering. De kamer was met zorg ingericht, maar de technische staat matig. Verwarming scheef aan de muur, douche met barsten, afgesleten wc. Kamer was schoon (voor elk bezoek) en was mooi licht. Verlichting oké, prima stopcontacten, lekker warm water, zeep en handdoeken prima. Er is geen restaurant. Kindvriendelijk: niet op gelet. Wel gehorig.

Alleen gereisd in april 2014

• 8balkdanielle28-04-2013

Super budget hotel

Voor de mensen die echt van Parijs willen genieten is dit hotel een uitstekende optie. Het hotel ligt namelijk lekker centraal en dicht bij de metro Parmentier. De kamers zijn netjes verzorgd en je kan elke ochtend genieten van een petit dejeuner. Verwacht er niet te veel van want een typisch frans ontbijt bestaat alleen uit een croissant, een stuk stokbrood en een café au lait. Het hotel heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding en is 24 uur geopend. Het hotel is niet geschikt voor mensen die weinig willen uitgeven en veel verwachten. Dit budget hotel krijgt van mij een 8 omdat ik een hele leuke tijd heb gehad en ik zeker weer terug kom.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Iris Schoonewagen24-02-2013

Klein, maar fijn hotel

Wij zijn 5 januari 2013 voor 3 nachten in dit hotel verbleven. Het is een klein hotel, maar daar is de prijs dan ook naar. Wij waren 110 euro kwijt voor 3 nachten incl. ontbijt. En dan zit je midden in Parijs, super dichtbij een metro. Dus iedereen die enorm zit te zeuren, dan moet je maar meer geld uit willen geven. Parkeergarage zit ong 100 meter verderop. Het personeel sprak super goed Engels, en bij aankomst mochten wij onze koffers achterlaten om vervolgens eerst de stad in te gaan. Er is gratis wifi op de kamers (!!!!) en wat kleine kamers, maar prima vertoeven aangezien je hier alleen maar slaapt en douched. De douche is iets klein, maar prima te doen met 2 personen. Ontbijt is simpel (croissantje en een lekker vers stokbroodje met jam en boter) en heerlijke cafe au lait hoeveel je maar wilt. Al met al de moeite waard, ik ga zeker voor de volgende citytrip weer dit hotel boeken!!!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9pirates_cave31-07-2011

Fantastisch!!

Piepklein, schattig, knus hotelletje in een leuke buurt, dichtbij de metro (Parmentier). Het geld zeker waard, 16euro pp/per nacht (actie), geboekt via 'touroperator'., normaal 33euro pp/per nacht, ook dat zou ik er voor betalen! Schone, maar heel kleine, kamer en badkamer/douche, aan straatzijde met uitzicht op een Joodse synagoge. Straat met doorgaand verkeer, geen last van gehad. Bed prima, uitstekend in geslapen. Heerlijk Frans ontbeten, stokbrood, croissantjes, koffie, thee en warme choco, kaas, jam en boter. Service goed, vriendelijk personeel. Dit was echt naar ons zin!, en naar ons gevoel echt Parijs! Mn dochter en ik hebben 2 fantastische SUPER-dagen gehad! Het was haar kado voor haar 21e verjaardag!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

3 tips over Hotel Leonard de Vinci

• Iris Schoonewagen, 24-02-2013

Restaurant la fabricant zit om de hoek (aanrader van het personeel) Hele vriendelijke man (heeft in nederland gewoont) heerlijk eten en heerlijke wijn voor een super prijs. Is een restaurant voor de lokale bevolking, vandaar zo goed.

• Anneke, 06-04-2015

Er zijn leuke restaurants/cafés in de buurt ! De metrohalte is om de hoek

• KarldiKappa, 24-10-2014

0 vragen over Hotel Leonard de Vinci