Kleine hotelsWeer vandaag31°15°
Hotel Le Relais Montmartre

We hebben een aantal aanbieders voor Le Relais Montmartre voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Le Relais Montmartre in het Nederlands

Heerlijk romantisch hotelletje op perfecte locatie

Nicoline
8-5-2016

Op loopafstand van de kunststraatje van montmartre en de suikertaart. Parkeergarage dichtbij. Heerlijke kamers met idem bed en een voor franse begrippen uitstekend ontbijtbuffet.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk romantisch hotel

An123
6-12-2015

Supertevreden over dit leuke romantische hotel. De receptionisten zijn erg vriendelijk en kunnen goed Engels. We konden al in onze kamer voor de inchecktijd en hadden een comfortroom waar niks op aan te merken was. Alles schoon en fris en rituals doucheproducten. Enkels 's ochtends hoorden we een beetje lawaai, maar dit hotel is zeker een aanrader. Vlakbij metrostation in gezellige buurt.

Gereisd Met partner in december 2015

Heerlijk romantisch hotelletje

Nathalie
23-7-2010

Midden op Mont Martre, vlakbij alle leuke tentjes en restaurantjes en 2 min. lopen vanaf de metro ligt dit schattige hotel. Echt helemaal aangekleed voor een romantisch weekendje Parijs en perfecte ligging om de hele stad te bezoeken. Hartelijk welkom geheten door uitstekend Engels sprekende gastheer die ons allervriendelijkst alles heeft uitgelegd en zelfs nog ontbijttentjes buiten het hotel adviseerde 'omdat dat toch veel leuker en goedkoper' was. We hadden een comfort room omdat de kamers in Parijs over het algemeen klein zijn en dat was een goede keuze. Ook de kamer was helemaal in stijl romantiek. Groot lekker bed, perfecte airco weinig herrie, grote badkamer met bad en prima douche en alles lekker schoon.

Gereisd Met partner in juni 2010

2008

Superhotel!

Antoinette de Zeeuw
30-9-2008

Sfeervol, kleinschalig hotel met zeer nette kamers. Prima ligging in de wij Montmartre.

Gereisd Met partner in Tue Sep 30 2008 14:08:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Relais Montmartre in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Relais Montmartre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.