7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Le Moulin Plaza Paris voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Le Moulin Plaza Paris in het Nederlands

Net maar simpel hotel

Mario
11-8-2013

Gezellig maar knus hotel op loopafstand van Gare du nord maar Metro is om de hoek, inderdaad tegenover de moulin rouge, je loopt in 10 minuten ongeveer ook naar Mont Matre, maar ook in 20 minuten naar het centrum dus is vrij centraal allemaal! Kamer is klein, bedden zijn goed, wifi is gratis en werkt prima, badkamertje was klein maar om te douchen ging het prima hoor! Ontbijt: Buffetje met stokbrood Croissants en cake, beleg alleen kaas of zoetigheid, maar wel vers en dat is toch ook fijn. Hotelkamers worden netjes schoongemaakt evenals het complex. Voor paar dagen is dit zeker prima hotel, en ja koffers of tassen kan je in de lobby achter, gedaan geen probleem hoor, net zo makkelijk! Gewoon prima hotel voor paar dagen Parijs. Starbucks om de hoek dus voor nog een bak koffie is goed te doen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel voor een citytrip

Thomas
3-6-2013

Gewoon hotel, personeel is vriendelijk (op één uitzondering na). Na een nachtje stappen was de deur op slot en moesten we bellen opdat iemand de deur kwam openen, wat wel wat vreemd was.

Ligging uitstekend, met de Moulin Rouge en 2 metrostations in de buurt. Het hotel ligt op wandelafstand van Montmartre en de Sacre Coeur (kan evengoed met de metro) minpuntje is de rosse buurt maar daar hadden we geen last van.

Niets gehoord van de straten, maar wel af en toe van de andere hotelkamers.

Ontbijt is niet al te veel, gewoontjes.

Gereisd Met partner in mei 2013

Zeer oud en slecht bijgehouden hotel

Sabrina
17-4-2013

Kamers waren oud en slecht bijgehouden, schimmelvorming en kapotte kastjes. Lift te gammel voor woorden. Taxiservice naar airport slecht geregeld, het hotel had een taxi geregeld voor ons en deze kwam veel te laat waardoor wij onze vlucht hadden gemist!

Gereisd Met vrienden in maart 2012

Centraal gelegen goeie prijs kwaliteit

guy.vanderstraeten
8-10-2012

Voor een kort bezoek aan Parijs een uitstekend hotel. Makkelijk te bereiken vanaf Gare Du Nord. Om de hoek van het hotel meteen metro en op wandelafstand van Pigalle. Rechtover de Moulin Rouge ook. Kleine maar zeer nette kamer en badkamer. Ontbijt correct en in buffetvorm dus a volonté. Alleen spijtig dat er geen aparte ruimte is om bagage bij te houden. Deze moet nu gewoon in de lobby achter gelaten worden. Maar gezien zijn prijs een uitstekend hotel om Parijs te gaan ontdekken.

Gereisd Met partner in Thu Oct 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel en uitstekende plek.

alexander
5-1-2012

Moulin plaza ligt in rue Fontaine en het ziet er aan de buitenkant netjes uit. Het hotel is netjes en de kamers zijn ruim. Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig. Je loopt vanuit het hotel zo naar de gezellige straatjes van montmartre. De metro is om de hoek. Starbucks ligt ook om de hoek en tegenover de Moulin rouge.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

PRIMA HOTEL AANRADER

gh wientjes
2-10-2011

Prima hotel kleine kamers maar schoon en vriendelijk. tenslotte slaap je er alleen maar. het ontbijt is zonder vlees belg , maar verder prima. vriendelijk personeel . en .. in het hartje van het uitgaanscentrum van parijs. tegen over moulin rouge. dat kan toch niet beter. dag en nacht i s er wat te doen. metro op loopafstand prima hotel is echt een aanrader

Gereisd Met vrienden in september 2011

Netjes hotel met goede ligging

Ben
11-1-2011

Wij zijn 3 dagen in Parijs geweest en dit is uitstekend bevallen. Hotel Moulin Plaza ligt op een mooie locatie, vlakbij een metrostation waarvan uit alles uitstekend te bereiken is en ook Station Gare du Nord heel snel te bereiken was.

De kamer was eenvoudig maar bijzonder netjes, zoals het hele hotel ook was. Het ontbijt is typisch Frans maar wel goed verzorgd.

Een prima hotel voor een mooie prijs

Gereisd Met partner in februari 2009

mooi hotel

schiffers l.b.j.
24-3-2010

het hotel centraal om diverse uitstapjes te maken.zeer dichtbij de metro blanche.150 mtr.vriendelijk personeel.goed ontbijt. alleen de kamer is aan de kleine kant. een corpulent persoon.zou moeilijk daar kunnen vertoeven. de slaapkamer heeft wel alles wat men nodig heeft.tv. badkamer met haardroger.cleanig goed.

Gereisd Met partner in Wed Mar 24 2010 14:07:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aardig hotel dichtbij de Moulin Rouge

Marleen Ligtenbarg
28-7-2009

Prijs kwaliteitsverhouding is prima. Bedden zijn echter wel slecht (vering): wij hebben de matrassen op de grond gelegd zodat we niet in een soort hangmat hoefden te slapen. Ontbijt is goed en de metro erg dichtbij.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel dichtbij centrum

Ben
11-3-2009

Wij hebben 2 nachten in dit hotel verbleven en dit is ons erg goed bevallen. Het is een gezellig net hotel met goed ontbijt en goede service bij de receptie. De metro is vlakbij en op die manier ben je snel midden in het centrum van Parijs. Kortom een echte aanrader

Gereisd Met partner in februari 2009

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Moulin Plaza Paris in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Moulin Plaza Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.