Bed and Breakfast Le 85 Paris

Bed and Breakfast Le 85 Paris

9Fenomenaal

Frankrijk, Ile de France, Parijs

Op vakantie geweest naar Le 85 Paris?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast Le 85 Paris

• 9Ursula04-06-2012

Hier kom ik graag nog eens terug!

B&B met 2 kamers, wij hadden Beaudelaire geboekt. Een mooie kamer met een echt parijs balkonnetje en een heel fijn bed. In de hoek van de kamer is een badkamertje gemaakt met een goede douche en een wastafel. Wc is apart, in de gang en gedeeld met de andere kamer. Ontbijt is goed verzorgd met fruit, verse croissants etc, yoghurt, koffie, verse jus d'orange en vooral een gezellige gastheer die je maar al te graag van tips voorziet. Qua service is niets te gek, als je Didier iets vraagt zal hij alles doen wat in zijn macht ligt om je te helpen. Wij vertrokken pas aan het eind van de middag en konden zonder problemen de kamer gebruiken tot ons vertrek en zo na een dagje rondslenteren eerst nog even douchen en bijkomen voor we de thuisreis aanvaardden.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9aad dourlein14-02-2012

Een nieuw B&B in Parijs

B&B Le 85 Paris heeft 2 grote kamers met comfortabele kingsize bedden. Goede ligging in Parijs centrum , 10 minuten lopen van Gare Du Nord en 20 min van Montmartre, Metro is 5 minuten lopen. Om de hoek is een gezellig pleintje met veel restaurants in alle prijsklassen. Het ontbijt is een belevenis zowel voor de gasten als voor de eigenaar, Guy. Maar pas op , je zit zomaar 1 1/2 uur te ontbijtyen en te kletsen. Guy zal je ook behulpzaam zijn met de weg te wijzen in Parijs en geen moeite is hem te veel. Hij spreekt redelijk engels met een leuk frans accentje.

Gereisd met partner in september 2011

Bed and Breakfast Le 85 Paris info