Hotel Lafayette Buffault **

Hotel Lafayette Buffault **

Hotel Lafayette Buffault
5,8

Weer vandaag3°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Lafayette Buffault voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Lafayette Buffault in het Nederlands

Enkele jaren geleden in dit hotel geweest

Blue, 2-4-2008

Enkele jaren geleden in dit hotel geweest. Ontbijt was ok, maar de kamers totaal niet. Toen we de eerste nacht in bed lagen kwam het douchewater van de bovenliggende buur naar beneden gelopen langs de muren. Toen we naar een andere kamer vroegen moesten we in een kleine stoffige kamer slapen. De eigenaar wist van dit probleem af maar deed er niks aan.

In november hier geweest

Marian, 5-9-2005

In november hier geweest. 't Is erg eenvoudig, maar prima voor als je Parijs wil gaan verkennen. Ontbijt is een croissantje en een broodje. Voor mij genoeg.. Kamers zijn eenvoudig, maar komen goed tot jun recht als slaapplaats. Al met al: prima hotel voor een stedentrip, maar weinig luxe.

In april dit jaar hier geweest

Astrid, 2-8-2005

In april dit jaar hier geweest. Stelt niet veel voor: een kamer waar een blind paard geen schade kan aanrichten, en het ontbijt is zéér karig. Maar ja, gezien de prijs moet je niet te veel zeuren, toch?

wij waren zeer ontevreden over de kamers!!

pieter, 10-2-2005

wij waren zeer ontevreden over de kamers!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lafayette Buffault in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lafayette Buffault zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lafayette Buffault scoort een 5.75 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: