Hotel Korner Eiffel **

Hotel Korner Eiffel

Matig

Weer vandaag5°-2°

4 reviews over Hotel Korner Eiffel in het Nederlands

Wij kwamen in dit hotel nadat ons geboekte hotel overbooked was. Het hotel ziet er onverzorgd uit. Toch hebben zij alle etages en kamers gerenoveerd. Onze kamer was klein maar netjes en schoon. Een goed bed en een prima badkamer. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. De eetzaal zag er niet uitnodigend uit. De Metro is naast de deur en in de omgeving zitten supermarkten en restaurant voldoende.

Een goede uitvalbasis, is ook alles mee gezegd! Wel goede ligging bij metro, bakker en pinautomaat.

zeer slecht en ouderwets hotel, ontbijt is alleen koffie 1 broodje en 1 jam, zonder borden, gewoon schandalig.

We hebben een aantal aanbieders voor Korner Eiffel voor je op een rij gezet:

Leuk hotel als uitvalsbasis: pinautomaat links naast de deur, bakkertje rechts en metroingang voor de deur. Ontbijt stelt weinig voor, kamer is ouderwets en krakkemikkig. Wel goed te doen als je overdags in de stad bent.

We hebben een aantal aanbieders voor Korner Eiffel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Korner Eiffel in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Korner Eiffel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Korner Eiffel scoort een 5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: