Hotel Keppler Champs Elysees ****

Hotel Keppler Champs Elysees
Hotel Keppler Champs Elysees
9,6

Weer vandaag4°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Keppler Champs Elysees voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Keppler Champs Elysees in het Nederlands

We verbleven van 18 tot 21 juli in een executive kamer. De kamers zijn wal klein (zeker met een extra bed kan je niet meer in de kamer bewegen). In onze kamer was de bureaulamp stuk en ontbraken er dingen. De shampoo of zeep werd niet bijgevuld maar er was wel een leuke tv in de spiegel. Het ontbijt is in een zeer kleine maar gezellige zaal en het ontbijt was wel ook klein maar wel lekker. Het hotel ligt in een zijstraat van een zijstraat van Des Champs-Éliséés en in een rustige straat . Ze hebben geen parking en we moesten de auto in een parking zetten op Avenue Morceau. Maar aan de receptie zeiden ze dat je je auto in de straat kan zetten omdat ze je geen boetes geven(o.w.v. een arrondisementskwestie) Het hotel heeft 29 kamers en 6 suites en ik raadt je aan om met een touroperator te boeken want de prijzen van een kamer ter plaatse is wel duur (490 euro voor een executive kamer). Vor de rest kan je plaatsen het best bezoeken met de metro(dichtbijzijnde station George V).

Super mooi hotel, schitterend gelegen vlakbij de Champs Elysées, prachtige kamers voorzien van alle comfort en magnifiek ingericht, uitgebreid ontbijt, uitstekende service en algemene inrichting van het hotel is subliem. Enkel de prijs voor een overnachting is vrij duur.

Uitstekend hotel, heel modern ingericht en heel consequent doorgevoerd in voornamelijk zwart-wit kleuren

Prachtig en gastvrij Hotel

Rob Zijlstra, 24-1-2008

Prachtig en gastvrij Hotel. De bediening is erg behulpzaam. De locatie is ideaal. Stijlvol en om de hoek van de Arc. Wij hadden een suite. Fransen zijn wel wat kleiner dan Hollanders, maar de meubels pasten er stijlvol en prachtig in. Lcd in de badkamerspiegel, in de slaapkamer en de living. Overdekte garage in een soort bunker onder de grond. Heerlijk ontbijt. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keppler Champs Elysees in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keppler Champs Elysees zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Keppler Champs Elysees scoort een 9.6 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: