Géén boekingskosten

Jack's

FrankrijkIle de FranceParijs

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Jack's voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 44 reviews
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 44 reviews

• Airconditioning

44 Reviews over Jack's

• 8Hettie03-07-2022

Super!

We hebben 3 heerlijke dagen bij Jacks hotel gehad.Lekker bed, schone kamer, goed ontbijt.Hele gastvrije sfeer, behulpzame en vriendelijk receptie personeel en ook bij het ontbijt. De metro ligt op 5 minuten lopen.Lijn 5 gaat rechtstreeks van Gare du Nord naar Place d’italie. Bij Place d’italie een mooi winkelcentrum en daar ook veel restaurants.

• 7annie ponsaerts21-02-2017

prima voor een weekend

Goed : Een zeer goed bed en zeer goede hoofdkussens, niet zo van die platte vijgen zoals zo dikwijls in hotels. Propere kamer en badkamer, zeer weinig lawaai van de straat of de andere kamers, rolluiken, Uitchecken pas om12u en onze koffers mochten de hele namiddag blijven staan. Koffie en thee kon zelf op de kamer gemaakt worden, in de badkamer was douchegel en zeep en haardroger. Goede verbinding met de metro naar het centrum

Minder goed: ontvangst door een snibbig meisje. Ander personeel vriendelijk. De badkamer was ECHT te klein, we konden ons nauwelijks afdrogen na de douche. Een kleine ramp was het ontbijt op zondag. 8 tafeltjes beschikbaar voor 30 kamers. We moesten even wachten voor plaats, wat we niet zo erg vonden, de hotelgasten na ons moesten te lang wachten en waren weer weg. Er waren geen borden meer om wat op te leggen en als we het dienstmeisje er naar vroegen hoorden wij ze in de keuken gauw 2 borden en kommetjes afwassen die we dan ook nog half nat waren als we ze kregen. Als beleg waren er nog 2 stukjes salami en het duurde lang voor ze enkele sneden hesp bracht waar de meesten dan ook op af vlogen. Eigenlijk hadden we te doen met het meisje die eigenlijk dan een beetje in paniek was tot ze wat hulp kreeg. De maandag en dinsdag waren we alleen in de ontbijtruimte en alles voorradig!

• 8hilde43004-03-2015

Ideaal voor citytrip

Hotel is netjes, maar alles is er erg klein en benepen. Van de lift tot de kamer, badkamer en ontbijtruimte. Er is heel weinig ruimte voor bagage. Kamer is groot genoeg voor het 1,40m brede bed. Je kunt er nog net naast staan. Zelfde verhaal in de badkamer. Weinig ruimte om iets te zetten. Verder ligt het hotel in een rustige straat met voldoende eetgelegenheden op wandelafstand. Metro is vlakbij, dus je kunt overal snel naartoe. Het is echt een hotel voor een kort verblijf.

• 9Nigel9122-09-2014

Keurig hotel voor citytrip

Prima hotel net buiten de drukte van Parijs. Het hotel ligt dichtbij de grote rotonde place d'italie. Er zijn 2 metrostations die dicht in de buurt zijn, die je snel naar de andere kant van de stad brengen. Ook zit er een carrefour op 5 minuten lopen, vind je een winkelcentrum op de rotonde en veel restaurants in de avenue des gobelins.

Het hotel was prima. De kamers waren vrij klein, maar aangezien je je daar niet al te vaak begeeft is het niet storend. Het hotel was licht gehorig. De badkamer was in orde, evenals de bedden. Het ontbijt was aan de matige kant, omdat er weinig variatie was. Echter, wat er aangeboden werd was kwalitatief wel goed. Ook kwamen de mensen van het hotel koffie naar je tafel brengen. Bij de receptie spraken ze keurig engels en ze waren bereid ons te helpen wanneer nodig was (reserveren taxi terugreis). Het grote voordeel van dit hotel was dat het in een zeer rustige & veilige omgeving lag. Net buiten de echte drukte van Parijs, maar wel dichtbij alles.

• 9Veronique23-08-2014

ideaal hotel om parijs te ontdekken

kleinschalig hotelletje dat vlakbij metrolijnen 5,6 en 7 ligt. Gans Parijs vlotjes bereikbaar van hieruit. Toch zeer rustig gelegen. Kleine kamers maar zeer proper, alsook zeer goed bed met goede matras. Rolluiken, airco,...kamers tiptop. Ontbijt zou iets uitgebreider mogen zijn(geen choco voor kinderen bijvoorbeeld en geen broodbeleg= hesp/kaas/...) qua keuze. Kortom, het ideale hotel om Parijs te ontdekken. Wij komen zeker terug naar Parijs EN naar Jack's hotel!

• 9cl03-08-2014

waar voor je geld !!

Goed gelegen, dichtbij metro en toch zeer rustig! Kamers en badkamer zeer klein, maar ook zeer proper! Alles is aanwezig, rolluiken, gezellig ingericht....Ontbijt naar Parijse normen goed: stokbrood, croissants, chocoladebroodjes, lekker fruitsap, lekkere koffie, eitjes, yoghurt....alles ruim voldoende. Prijs/kwaliteit zeker in orde. Niet twijfelen!

• 8Bastian03-08-2014

Leuke hotel voor een stedentrip Parijs

Jack's Hotel ligt in een rustige straat vlakbij Place D'Italie, vanaf waar 3 metro lijnen vertrekken (5, 6 & 7). Dit maakt dit hotel een perfecte plek om Parijs te ontdekken. Hotel en kamers zijn schoon, ontbijt is wat beperkt in keuze, maar zeker voldoende. Zeer vriendelijk personeel

• 8mevrouw van Zon01-06-2014

Klein maar fijn

We hebben hier tijdens onze stedentrip prima gezeten. Je zit dicht bij het metrostation Place d'Italie vanwaar je overal gemakkelijk kunt komen. Ook hebben we veel gebruik gemaakt van het openbare fietssysteem ' Velib'. Hiervan zijn veel stallingen vlakbij Jack's.

• 8Linniej30-05-2014

Leuk hoteletje.

Leuk hotel. Metro dichtbij. Wel moesten we even zoeken, want het hotel ligt in een rustig straatje. Kleine bedden. Ontbijt is te doen, wel hetzelfde en weinig keus.

• 8mevrouw van Hummel12-05-2014

Prima hotel voor een stedentrip

Kamers zijn schoon. Prima bedden, wel wat aan de kleine kant. Voor een stedentrip is het prima te doen omdat je er niet veel bent. Metro is op loopafstand. Vriendelijk personeel die prima engels spreken

Hotel Jack's info

• AirconditioningBeschikbaar