Hotel Ibis Styles Paris Tolbiac Bnf

Hotel Ibis Styles Paris Tolbiac Bnf

7.2Goed

Frankrijk, Ile de France, Parijs

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Paris Tolbiac Bnf voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Ibis Styles Paris Tolbiac Bnf

• 7tjalopstal09-12-2010

Fijn hotel voor stedentrip

Ligt op 50 meter van een metrostation. In een kwartiertje ben je bij de Eiffeltoren, Notre Dame is een uurtje lopen langs de Seine. Het hotel voldoet aan de verwachtingen. Een kleine, maar nette kamer met idem badkamer. Schoon en goede bedden. Ontbijt is ook goed! De service aan de balie kan beter.

Gereisd met partner in februari 2010

• 7J.27-12-2009

Goede uitvalsbasis, maar service viel tegen

Het ontbijt was goed.Kamers waren ruim en voorzien van kluisje.Badkamer was netjes.Parkeergarage 12 euro per dag. Proffessionaliteit personeel beneden peil. 1 dag waren door de kamermeisjes de deuren van onze kamers niet afgesloten en 1 dag waren de kamers beide niet gedaan. Er was geen personeel meer aanwezig om de kamers alsnog te doen. De parkeergarage hebben we daarvoor uiteindelijk na heftige discussies gratis gekregen. Verder bleek in Parijs dat we geen voldoende tegoed meer hadden op onze Visa-card, we moesten al onze contanten bij elkaar schrapen om een restaurant te kunnen betalen! Bij thuiskomst bleek dat het Hotel een borg van 630 euro op onze Visa had gereserveerd zonder ons daarvan op de hoogte te stellen. Bij uitchecken uit het hotel wilden ze ons ook nogmaals de kamers laten betalen, terwijl alles tevoren albetaald was!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2005

• 8jaappleijsier28-07-2009

Top hotel

Prima hotel. Met de metro 20 minuten op de champs de elyssee. Prima eenvoudig ontbijtbuffet. Erg schoon en goed onderhouden kamers.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7olga28-03-2008

Prima hotel om alleen te slapen. De ligging is wat mij betreft uitstekend omdat het hotel op nog geen 50 meter van een groot metrostation ligt. Verder is de kamer klein maar prima bedden. De badkamer ziet er netjes uit maar ook klein. De parkeergarage is klein maar naast het hotel kun je in ieder geval op zondag gratis parkeren. Prima hotel voor een weekendje weg. Verwacht echter geen luxe hotel.

Gereisd met partner in februari 2007

• 7Corné17-09-2007

Redelijk hotel. Liggen vlakbij metro en dichtbij rondweg. Parkeergarage onder hotel was bij ons gratis. Kamers net als elk ander hotel in Parijs klein en badkamer te klein (wc pas je maar net op, kleine wasbak), maar acceptabel. Ontbijt goed en uitgebreid voor franse begrippen. Personeel was behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Scheffers01-06-2007

Prima hotel,vlakbij metro zeer goed ontbijt mooie kamers,vlakbij parkeer garage.

Gereisd in juni 2007

• 7van Weijen11-02-2007

Het is een prima hotel, ontbijt is goed en ruim voldoende. Het ligt in een gezellige straat.

Gereisd in februari 2007

• 7Paula02-09-2006

Prima hotel voor een paar dagen Parijs. Schoon, goede bedden, aardig personeel en erg uitgebreid ontbijt!

Gereisd in september 2006

• 7Simone26-05-2005

Al 2x dit hotel geboekt voor een bezoek aan Parijs, beide keren met een 3=2 actie, een derde keer zal zeker volgen. De ligging is prima, niet in de drukte van bijv. Montmartre maar uitstekend te bereiken met de metro, in no-time zit je in het centrum. Vooral het ontbijt op bed is ons prima bevallen! Deze service zouden eigenlijk alle hotels moeten hebben :-).

Gereisd in mei 2005

• 6Joost28-03-2005

Prima hotel voor een bezoekje aan Parijs, zeer goed bereikbaar vanaf de Bd Périphérique. Het hotel ligt vlak bij het Place d'Italie en de Chinese week (heerlijk eten!). Het hotel had voor ons verkeerde kamers gereserveerd (2 losse kamers i.p.v. 1 tweepersoonskamer) maar gelukkig bleek 1 van de kamers een tweepersoonskamer te zijn. Het personeel vind ik een beetje onvriendelijk, vooral de mensen bij de receptie. Kamers klein maar netjes en goed schoongemaakt, ontbijt in buffet vorm en eigenlijk heel goed.

Gereisd in maart 2005

Hotel Ibis Styles Paris Tolbiac Bnf info