Hotel Ibis Styles Paris Massena Olympiades ***

Hotel Ibis Styles Paris Massena Olympiades ***

Hotel Ibis Styles Paris Massena Olympiades
Hotel Ibis Styles Paris Massena Olympiades
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Paris Massena Olympiades voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Ibis Styles Paris Massena Olympiades in het Nederlands

Top hotel

Tessa, 31-12-2015

Aardig personeel. We konden onze koffers al voor de inchecktijd in het hotel achterlaten. Het hotel ligt op loop afstand van het metrostation. De kamers waren prima, bed en badkamer netjes en schoon. Er is gratis wifi, die het ook in de kamer goed doet. Het ontbijt was heerlijk, met chocoladebroodjes, croissantjes, cornflakes, verse jus en koffie is er genoeg keus.

Meevaller

Hubert, 4-3-2011

Hotel ligt wat buiten het centrum maar op wandelafstand van de chinese wijk. Alles is toch vlot bereikbaar met het openbaar vervoer ttz. metro of tram T3. Ontbijt valt mee. Kamers wat klein en bedden mochten wat zachter zijn. Toch goed geslapen.

Prima hotel voor citytrip Parijs

Anita Kuipers & Steve Vandenplas, 16-6-2009

We hebben hier met ganse familie 2 nachten gelogeerd. Prima hotel met mooie, deftig weliswaar kleine kamers. Het personeel was vriendelijk. Ontbijt was meer dan in orde met een rijkelijke keuze. Iets minder puntje: je kan de hotelparking niet op voorhand reserveren en de parking is nogal klein (plaats voor ca 5 wagens). Metrostation Olympiade op ongeveer 10 minuten wandelen. De metro brengt je zo in het centrum van Parijs. Een aanrader voor wie een weekendje in Parijs wil verblijven voor een deftig prijs/kwaliteit.

Prima

Annick, 23-2-2009

zeer goed hotel. Wel uitkijken of je via aanbiedingen een kamer kan boeken. Wij boekten via connections en betaalden een prijs van minder dan 1 nacht voor drie nachten met ontbijt. Kamers tiptop, badkamers ook. Ontbijt in buffetvorm, verzorgd. Prima service. Ligging iets minder, maar als je met de metro of bus overweg kan, is het geen probleem.

eerder zwak

Hubert, 8-8-2008

Kleine kamer en kleine nette badkamer. Geen airco. Ontbijt sober. Om 9.30u geen broodjes, eieren of spek meer. Wordt ook niet aangevuld. Te kleine ontbijtruimte.

Afstand tot het centrum is te groot (25 minuten metro)

Prima hotel met goede faciliteiten

chris Donkers, 22-1-2008

Prima hotel met goede faciliteiten. Bedden waren een beetje te hard, maar smaken verschillen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Paris Massena Olympiades in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Paris Massena Olympiades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Styles Paris Massena Olympiades scoort een 8.18 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: