Hotel Ibis Styles Paris Gare Est

Hotel Ibis Styles Paris Gare Est

4.8Matig

Frankrijk, Ile de France, Parijs

4.8Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Paris Gare Est voor je op een rij gezet:

39 reviews over Hotel Ibis Styles Paris Gare Est

• 2019
    4Arnold07-07-2019

Niet weer

Hotel vond ik zeer matig. Bed goed. Lawaai van metro op 3de etage. Ontbijt slecht georganiseerd. Steeds borden te weinig en traag met aanvullen. Ook keuze matig. Douche in bad wat niet handig is. Badkamer groezelig. Wastafel lekte. Weinig water uit de douche ook niet van constante temperatuur. Eerder geweest toen was het van andere keten. M.i moet ea weer gerestyled worden.

Alleen gereisd in juli 2019

• Oude reviews

8Corine17-09-2016

Ideaal gelegen, op loopafstand van Gare du Nord

Het hotel ligt aan een drukke straat, maar is prima geïsoleerd, het verkeer hoor je niet. Kamers zijn niet groot, maar naar Parijs ga je om de stad te zien en niet om in een hotelkamer te zitten. De kamer is dus groot genoeg om te slapen, en ook niet onbelangrijk, er is airco op de kamer. Het ontbijt is voor Parijse begrippen prima, met broodjes, zoet en hartig beleg, cake, chocoladebroodjes, croissants, yoghurt, cereals, koffie, thee en vers fruit Het enige wat ik niet prettig vond, was de lift, maar dat zal komen door mijn claustrofobie. Gelukkig was er ook een trap.

Gereisd met partner in september 2016

• 7Bionda14-02-2015

Prima hotel

We zijn 4 nachten in dit hotel geweest. De kamer is schoon, wel vrij warm, zelfs in februari. Het ontbijt is redelijk, mits je geen glutenintollerantie hebt want daar hebben ze nog nooit van gehoord (ondanks doorgeven bij boeking) en ze zijn ook totaal niet bereid om iets te betekenen. Dus fruit en een yoghurtje, als het fruit niet al op is gemaakt (want op is kennelijk op, ook om 08.30 uur. Ook koffiebekertjes werden niet aangevuld toen deze op waren (de koffie is dan wél weer gratis). De bediening is niet bepaald vriendelijk te noemen. Bij het ontbijt liet iemand van het personeel en dienblad op de rug van een gast vallen en er kon nog geen excuus van af. Heel bijzonder. Over het algemeen is het hotel prima maar qua klantvriendelijkheid geven ze nog veel te leren.

Gereisd met partner in februari 2015

• 8judith31-08-2014

Zeer net en schoon hotel op fijne ligging!

Van 26-08-2014 t/m 29-08-2014 in dit hotel verbleven. Voor franse begrippen vond ik dit een fijn en leuk hotel. aardig personeel en ze proberen je zo goed mogelijk van dienst te zijn en spreken redelijk engels. Om de hoek is een metro station (lijn 7) waardoor je binnen no time op alle mooie plekken bent. Vanaf het vliegveld is dit hotel via de RER lijn B prima en binnen 40 minuten te bereiken. kamers aan de achterkant liggen boven gare de l'est. Hierdoor moet je s'nachts wel het raam dicht houden ivm de geluidsoverlast. De kamers zijn klein maar schoon en netjes. Iedere dag schoonmaak en een flesje water en zakje snoep. (Bedden fijn, maar erg heet.(geen goede ventilatie denk ik) Ontbijt goed voor franse begrippen. Genoeg keus!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8bollé danny13-05-2013

eigentijds hotel

dit hotel is goed gelegen.vlakbij Gare De L'est en Gare Du Nord. Met de vensters wel veel lawaai, maar als ze dicht zijn hoor je niets. Vriendelijk personeel.wel een gewoon ontbijt ( dus geen extra's ),maar genoeg.Nette kamers.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Albert04-09-2012

Prima plek

Even verwarring of we bij het goede hotel waren, all seasons Paris Gare de l'Est Château Landon maar ook Mercure en ibis Styles werd 't op internet genoemd. Goede ligging naast metrostation Chateau Landon. Een ruimte om gratis bagage achter te laten. Prima 3 persoonskamers, badkamer met ligbad, gratis flesjes water + zakjes snoep op de kamer, airco en dubbele beglazing. (geen lawaai van station), vriendelijk personeel, gratis WIFI. Badkamer basic. Goed ontbijt (appelsap, koffie, thee, jus d`orange) ham- en kaasplakken, diverse soorten brood, yoghurt, cereals, vijgen, appels, sinaasappels. We waren tevreden, schoon voor Franse begrippen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

• 10brenda_boeyden19-06-2012

Goed hotel om parijs te ontdekken

Om Parijs te ontdekken is dit een uitstekend hotel, metro naast de deur en gare du nord, als je zoals wij met thalys kwam, 10 min. wandelen. Ontbijt was volgens Franse normen beter dan verwacht, croissants, chocoladekoeken, stokbrood, enz, vele soorten beleg zoals confituren, kaas, ham, enz., zoveel je maar wilde. Bij een volgend bezoek aan Parijs gaan we zeker dit hotel terug boeken, kamer dik in orde, alle dagen verse handdoeken en proper.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 8Eddy05-03-2012

Zeer goed gelegen

Goed gelegen om Parijs te verkennen dicht bij Gard du nord of Gard d est . Bagage mag je daar laten bij vroege aankomst of bij late vertrek. Gratis wifi op de kamer ,aan de receptie gratis thee ,koffie of water Ontbijt is goed maar niet veel keuze Zeer proper hotel

Gereisd met partner in maart 2012

• 0Jo26-02-2012

Prima uitvalsbasis!

Zeer nette en verzorgde moderne kamer zonder veel franjes. Voldoende uitgebreid basis ontbijt naar believen.(Croissant/brood/kaas/hesp/confituur/granen/yoghourt/koffie/thee... en vers te persen appelsienen!) Tevens van s'morgens tot 22h s'avonds water, thee en nescafe ter beschikking in de lobby. Op de kamer was geen minibar aanwezig. De WiFi op de kamer werkte alvast wel prima. Enkel de houding van het personeel was redelijk pover, niet altijd vriendelijk maar op zijn Frans... Kortom een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding voor wie de stad wil ontdekken!

Gereisd met partner in februari 2012

• 8Hans04-09-2011

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Voor Parijs begrippen ruime kamer. Prima bedden. Goed ontbijt (is blijkbaar verbeterd na alle negatieve commentaar). Gratis Wifi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Hotel Ibis Styles Paris Gare Est info