Hotel Ibis Styles Paris Alesia

Hotel Ibis Styles Paris Alesia

Kleine hotelsWeer vandaag24°11°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Paris Alesia voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Ibis Styles Paris Alesia in het Nederlands

Eenvoudig maar voldoende!

Harmen
3-6-2009

Kleine kamers, maar de bedden waren prima. Verder geen overbodige luxe, maar daarvoor gingen we ook niet naar Parijs. Het hotel ligt vlakbij een metrostation en met de metro kom je overal!

Gereisd met partner in oktober 2008
2008

Eenvoudig hotel!

Harry & Janet
9-9-2008

Eenvoudig hotel , maar voor ons perfect want het ging ons alleen maar om een paar uur slaap. De ligging was perfect! In 12 minuten met de metro stond je bij de eifeltoren! Metro is ook makkelijk te doen , je hebt zo door hoe de lijnen door parijs werken. Voor ons is Parijs en het hotel voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met partner in september 2008

eten was hopeloos bijna geen brood, geen koffie ( koffiemachine was kapot) badkamer was ook niet goed schoon gemaakt. Jammer was hij was wel goed in de beoordeling. Plek van de wijk wes wel super.

Gereisd familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

redelijk tot goed

Dorder R.O.C.
9-8-2008

ontbijt was een verrassing tevens ook engels sprekende receptionisten

Gereisd familie in augustus 2008

Het ontbijt

S. Bunschoten
19-7-2008

Iedere ochtend was er bijna niets meer over van het ontbijt. Rond een uur of 9 al niet meer en het ging om 10 uur pas dicht. Of er waren nog wat broodjes zonder beleg, of er was wel beleg maar geen brood. en vaak waren borden, bekers en bestek ook niet allemaal aanwezig. Maar áls het er wel was, was het lekker en vers.

Gereisd familie in juli 2006

Prima bed; kamer alleen om de slapen en geen ruimte voor stoel om te zitten. Value for money als je de gehele dag in Parijs wilt zijn en niet in hotel.

Gereisd met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prettig hotel met goede service

Huisman
31-5-2008

Prettig hotel met goede service. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn netjes en schoon.

Gereisd met vrienden in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het was een geweldige ervaring, helaas waren de kamers wel erg klein en benauwd. Mijn vrouw heeft last van astma en er was weinig ventilatie. Verder was de kamer schoon en de mensen vriendelijk. Ook de ontvanst hebben wij als prettig ervaren.

Gereisd met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer kleine kamers, enorm gehorig

arjen.kool
7-5-2008

Zeer kleine kamers, enorm gehorig. Gelukkig hadden we oordopjes bij ons. Daarentegen uitstekend en erg uitgebreid ontbijtbuffet voor Franse begrippen. Centrum gemakkelijk en snel te bereiken en de buurt waarin het hotel ligt is erg leuk.

Gereisd familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

goede prijs/kwaliteit

R. Sikkerle
22-10-2007

goede prijs/kwaliteit. vriendelijke mensen in het hotel. het ontbijt was zeer goed, veel keus in brood en beleg. kamers waren klein maar goed voor een paar overnachtingen, werd elke dag schoongemaakt en bed opgemaakt met schone handdoeken. het centrum was goed te bereiken met de metro die er niet te ver van af lag. gezellige winkels en restaurantjes in de buurt. wij hebben het reuze naar onze zin gehad. en zouden het zeker nog een keer doen in de toekomst.

Gereisd familie in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Paris Alesia in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Paris Alesia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.