Hotel Ibis Styles Paris 15 Lecourbe

Kleine hotelsWeer vandaag29°15°
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Paris 15 Lecourbe voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Ibis Styles Paris 15 Lecourbe in het Nederlands

Prima hotel

Ilona, 26-7-2011

Net terug van 4 dagen Parijs met 12-jarige dochter..Prima hotel voor een stedentrip..Kamers zijn ruim genoeg, ligging in rustige buurt, elke dag schone handdoeken en kamers zijn schoon..Aardig personeel en prima bedden!

Kinderen t/m 12 jaar mochten geheel gratis daar verblijven, dus al met al een prima prijs/kwaliteitverhouding..

Redelijk hotel voor een normale prijs

John, 23-5-2011

Hotel ligt tussen 2 metrostations (op resp. 200 en 300 meter afstand). Eenvoudige lobby met gratis koffie en thee. Ontbijtbuffet is niet slecht, maar ook niet bijzonder. Kamers niet al te groot, maar prima schoon. Bij de toiletten duurt het vullen van de stortbak ontzettend lang. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Geen lunch- of dinermogelijkheden. Geen bar. Als uitvalsbasis om Parijs te bezoeken goed bruikbaar hotel.

Uitstekend hotel

Dave, 15-12-2010

Uitstekend hotel, 5 minuten lopen van metrostation, leuke buurt, goede kamers, gratis koffie, thee in lobby, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt.

Goede uitvalsbasis om Parijs te verkennen!

Helen, 25-8-2010

Het is een schoon/net hotel met vriendelijk personeel. Het is niet zo heel groot maar de kamers zijn verdeeld over een verdieping of 6. Wij verbleven op de 5e verdieping en dat is geen probleem als de lift goed werkt. Die liet het namelijk nog al eens een keer afweten.

De kamer was schoon en netjes maar niet groot! Ook de badkamer was niet groot, douchecel 80x80 cm gok ik! maar wederom schoon! Het ontbijt was prima! Vers stokbrood, croissant, chocoladebroodjes, kaas, vlees, jam, honing, chocoladepasta, yoghurtjes, cornflakes, verse jus (wel zelf persen), koffie! Ontbijtruimte wel erg klein, je moest soms wachten om een tafeltje te bemachtigen! Ging er wel wat chaotisch aan toe! Ontbijten kon je tussen 6:30-10:30. Het hotel is echt ideaal gelegen, 250-300 meter van de metro! Voor de metro kan je een kaartje kopen van E20,- die is dan 3 dgn geldig en kan je onbeperkt reizen. 250 m lopen naar parkeergarage, auto parkeren voor 3 nachten was E69,-.

Gezellig

Geoffrey, 2-8-2010

Was een leuk hotel om te verblijven.

Parkeren was geen prettje kwa prijs.

Maar Metro en ander openbaar vervoer op loopafstand

Op 15 min

Rob, 15-4-2008

Op 15 min. loopafstand van Gare du Nord. Halverwege Gare du Nord en het Louvre aan een rusitge straat gelegen was de situering voor mij perfect. Kamers voor Franse berippen ruim (1 -persoonskamer) met ruime badkmer en ruime (separaat van badkamer) toilet. Matras was te veel aan één zijde doorgezakt. Het hotel was modern en kamer zag er schoon uit. Maar ja. in hotels is het altijd 'schoon wat schoon lijkt' Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening. Voor Franse bergippen ruim gesorteerd ontbijbuffet met gelukkig wel divers fruit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Paris 15 Lecourbe in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Paris 15 Lecourbe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Styles Paris 15 Lecourbe scoort een 7.43 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: