8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Paris Porte de Montreuil voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Ibis Paris Porte de Montreuil in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Cella Djulia
12-3-2019

Snelle check in. Goed verzorgd buffet ontbijt. Nette kamer.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

perfect vwb prijs en reis gemak

Joop Zomer
30-1-2018

ligt buiten de periferie dat betekend rustige omgeving. Goed bereikbaar met auto, parkeergelegenheid en metro

Gereisd Met partner in september 2017

prima hotel, buiten het centrum

rietveld
20-8-2017

Nette verzorgde kamers. Ontbijt stelde niet veel voor, met name weinig keuze in beleg,brood was steeds te weinig, maar werd wel weer bijgehaald. Met de auto makkelijk te bereiken en parkeergelegenheid onder het hotel. Wel idd een bijzondere weg naar de uitgang. Op het moment dat je denkt dat dit echt niet kan kloppen, klopt het dus wel. Metro om de hoek en daardoor centrum parijs prima bereikbaar. Om de hoek een klein winkelcentrum met een behoorlijk grote supermarkt

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

hotel ok, ontbijt dramatisch

Eveline
17-7-2017

prima geluidsarme hotelkamer, lekkere bedden, goede douche. ligging ok, vlakbij randweg en redelijk dicht bij metro. Ik heb echter in veel hotels ontbeten, zo slecht als het hier was heb ik het nog nooit meegemaakt. Geen vers fruit, warme vlees- of eiergerechten. Er stond een bak lauw water waar iedere gast zijn ei een uur in kon hangen, waarna het natuurlijk al 10x gepikt was door iemand die jouw ei voor het zijne had aangezien. Personeel was ronduit onbeschoft, beschuldigde ons ervan niet betaald te hebben voor het ontbijt , vertelde me 'you have to watch watch watch' op een schoon bord, bestek, kopje, etc. Want dat was onvindbaar, een zeldzaamheid. Hielden koffie automaten in beslag om eerst hun eigen koffie te pakken. Echt ongelooflijk triest, erbarmelijk. Zeker geen 3 sterren.

Gereisd Met partner in juli 2017

Ideale ligging, vriendelijk personeel

Lia
24-5-2016

De kamers zijn niet groot maar schoon. Elke dag nieuwe handdoeken en het bed is uitstekend. Uitgebreid ontbijtbuffet bij de prijs inbegrepen. De ligging is ideaal, dichtbij de metro.

Gereisd Met partner in mei 2016

Goede keus!

ilona
7-4-2015

Prima hotel met nette kamers en een heeerlijk 2 persoons bed! En we hadden een erg mooi uitzicht op de eiffeltoren!

Gereisd Met partner in april 2015

Prima ligging en vriendelijk personeel

G. Pestoor
6-2-2012

Prima dagen vertoeven in Ibis Montreuil. Vooral de ligging met er naast van een groot winkelcentrum. Metro vlak bij. En er bleek ook nog een buslijn rechtstreeks naar de luchthaven te gaan. Kleine kamer maar voor parijs vond ik heel plezierig. Ook gegeten in het hotel en dat was ook prima in geld prijsverhouding. Wij komen nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed voor de auto

stefan_3
26-6-2011

We hadden dit hotel genomen aangezien het aan de ring van Parijs zit met een Metro op 5 min lopen. Het jammere is dat je langzaam aan begin te zien dat er onderhoud aan het hotel nodig is. Alles ziet er nog redelijk uit alleen als je beter gaat kijken zie je dat de verf aan het verkleuren is. Als je naar dit hotel ga zet je auto niet in het gereserveerde gedeelte van het hotel maar parkeer je auto op de eerste plek die je kan vinden in de garage, deze garage is tegenwoordig gratis, ga je in het gedeelte staan van het hotel dan moet je €17,-- per dag betalen, anders kan je niet door een hek heen.

Gereisd Met partner in juni 2011

Uitstekend hotel!

danielle
3-7-2010

In de periode 24-6-2010 t/m 28-6-2010 geweest. Het hotel is prima. Ver weg van de hectiek van Parijs centrum dus heerlijk om uit te rusten na een dag lopen. Geen last gehad van lawaai van ringweg waar het hotel langs ligt. Isolatie is goed. Omgeving van het hotel is sober en er ligt veel troep op straat. Maar goed, het hotel is schoon met ruime kamers en betaalbaar. Ontbijt en diner deden we in het centrum, uiteraard. Op zijn Frans. Het personeel was vriendelijk. Enige minpuntjes zijn dat de airco niet krachtig is. En het toilet wordt niet goed schoon gehouden.

Gereisd Met partner in Sat Jul 03 2010 11:03:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Jeanine
9-4-2009

Hier heb ik echt niets op aan te merken. Prima hotel. Eten in restaurant beneden ook prima. Ontbijt goed verzorgd. Vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in mei 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Overige servicesKluis, Krant

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Paris Porte de Montreuil in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Paris Porte de Montreuil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.