Hotel Ibis Paris Porte de Montreuil

Hotel Ibis Paris Porte de Montreuil

5.8Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Parijs

Op vakantie geweest naar Ibis Paris Porte de Montreuil?

5.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Paris Porte de Montreuil voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

22 reviews over Hotel Ibis Paris Porte de Montreuil

• 2019
    4Walter Rosbenders19-10-2019

Verbeterpunten

In rookvrije kamer was duidelijk gerookt. Ontbijt was uiterst sober. Kaartjes van de kamer moesten na 1 nacht weer geactiveerd worden. Ratten lopen ‘s avonds aan de overkant van de straat.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Cella Djulia12-03-2019

Voor herhaling vatbaar

Snelle check in. Goed verzorgd buffet ontbijt. Nette kamer.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    9Joop Zomer30-01-2018

perfect vwb prijs en reis gemak

ligt buiten de periferie dat betekend rustige omgeving. Goed bereikbaar met auto, parkeergelegenheid en metro

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

7rietveld20-08-2017

prima hotel, buiten het centrum

Nette verzorgde kamers. Ontbijt stelde niet veel voor, met name weinig keuze in beleg,brood was steeds te weinig, maar werd wel weer bijgehaald. Met de auto makkelijk te bereiken en parkeergelegenheid onder het hotel. Wel idd een bijzondere weg naar de uitgang. Op het moment dat je denkt dat dit echt niet kan kloppen, klopt het dus wel. Metro om de hoek en daardoor centrum parijs prima bereikbaar. Om de hoek een klein winkelcentrum met een behoorlijk grote supermarkt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 5Eveline17-07-2017

hotel ok, ontbijt dramatisch

prima geluidsarme hotelkamer, lekkere bedden, goede douche. ligging ok, vlakbij randweg en redelijk dicht bij metro. Ik heb echter in veel hotels ontbeten, zo slecht als het hier was heb ik het nog nooit meegemaakt. Geen vers fruit, warme vlees- of eiergerechten. Er stond een bak lauw water waar iedere gast zijn ei een uur in kon hangen, waarna het natuurlijk al 10x gepikt was door iemand die jouw ei voor het zijne had aangezien. Personeel was ronduit onbeschoft, beschuldigde ons ervan niet betaald te hebben voor het ontbijt , vertelde me 'you have to watch watch watch' op een schoon bord, bestek, kopje, etc. Want dat was onvindbaar, een zeldzaamheid. Hielden koffie automaten in beslag om eerst hun eigen koffie te pakken. Echt ongelooflijk triest, erbarmelijk. Zeker geen 3 sterren.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Lia24-05-2016

Ideale ligging, vriendelijk personeel

De kamers zijn niet groot maar schoon. Elke dag nieuwe handdoeken en het bed is uitstekend. Uitgebreid ontbijtbuffet bij de prijs inbegrepen. De ligging is ideaal, dichtbij de metro.

Gereisd met partner in mei 2016

• 7G. Pestoor06-02-2012

Prima ligging en vriendelijk personeel

Prima dagen vertoeven in Ibis Montreuil. Vooral de ligging met er naast van een groot winkelcentrum. Metro vlak bij. En er bleek ook nog een buslijn rechtstreeks naar de luchthaven te gaan. Kleine kamer maar voor parijs vond ik heel plezierig. Ook gegeten in het hotel en dat was ook prima in geld prijsverhouding. Wij komen nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 7stefan_326-06-2011

Goed voor de auto

We hadden dit hotel genomen aangezien het aan de ring van Parijs zit met een Metro op 5 min lopen. Het jammere is dat je langzaam aan begin te zien dat er onderhoud aan het hotel nodig is. Alles ziet er nog redelijk uit alleen als je beter gaat kijken zie je dat de verf aan het verkleuren is. Als je naar dit hotel ga zet je auto niet in het gereserveerde gedeelte van het hotel maar parkeer je auto op de eerste plek die je kan vinden in de garage, deze garage is tegenwoordig gratis, ga je in het gedeelte staan van het hotel dan moet je €17,-- per dag betalen, anders kan je niet door een hek heen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8danielle03-07-2010

Uitstekend hotel!

In de periode 24-6-2010 t/m 28-6-2010 geweest. Het hotel is prima. Ver weg van de hectiek van Parijs centrum dus heerlijk om uit te rusten na een dag lopen. Geen last gehad van lawaai van ringweg waar het hotel langs ligt. Isolatie is goed. Omgeving van het hotel is sober en er ligt veel troep op straat. Maar goed, het hotel is schoon met ruime kamers en betaalbaar. Ontbijt en diner deden we in het centrum, uiteraard. Op zijn Frans. Het personeel was vriendelijk. Enige minpuntjes zijn dat de airco niet krachtig is. En het toilet wordt niet goed schoon gehouden.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Jeanine09-04-2009

Prima hotel

Hier heb ik echt niets op aan te merken. Prima hotel. Eten in restaurant beneden ook prima. Ontbijt goed verzorgd. Vriendelijk personeel

Gereisd met partner in mei 2005

Hotel Ibis Paris Porte de Montreuil info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming