7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Paris Avenue D'Italie voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ibis Paris Avenue D'Italie in het Nederlands

Wel aardig

Eugene
26-1-2011

In de buurt van de Chinese wijk. Dus let op. Daarom ligging voor mij perfect.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Dec 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Volledig volgens verwachting.

A.J.van Hal
19-8-2008

Met een uitstekende gids heel veel van Parijs gezien en gehoord alsmede meegemaakt met winkelen, uit eten gaan en het bezichtigen van alle bezienswaardigheden. In dit Hotel ook een goed uitgebreid ontbijt.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een typische ibis hotel

sarah
21-5-2008

Een typische ibis hotel. Inrichting is zeer neutraal. Zeer kleine kamer en echt piepkleine badkamer. Maar om te slapen vond ik het ruim voldoende. Schoon en netjes. Bovendien prijs van de kamer was erg goed! Tegenover hotel een winkelcentrum met supermarkt, eetgelegenheden en parkeergarage. Echt ideaal. Zeer dicht bij belangrijke metrostation (Place d'Italie) met goede verbinding naar centrum (ongeveer 20 minuten). Kortom leuke locatie met goede metroverbinding naar centrum, echter zeer kleine kamers en niets extra's.

Gereisd Met partner in mei 2008

2007

alleen ontbijt gehad hier, was geweldig, koffie is erg goed

C.Louw
4-12-2007

alleen ontbijt gehad hier, was geweldig, koffie is erg goed

Gereisd Alleenreizend in december 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Paris Avenue D'Italie in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Paris Avenue D'Italie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.