Hotel Ibis La Villette Cite des Sciences

Hotel Ibis La Villette Cite des Sciences

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis La Villette Cite des Sciences voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Ibis La Villette Cite des Sciences in het Nederlands

leuk stadshotel

isabelle83
20-9-2016

De kamer is niet heel groot te noemen, badkamer is echt heel klein.

Het was er schoon en dat werd ook elke ochtend gedaan.

De bedden lagen fijn.

Het ontbijt was lekker, alleen op de tweede ochtend was er weinig keus en werd het slecht bijgevuld terwijl we toch echt op tijd waren (er lagen alleen chocoladebroodjes, croissantjes en cake) en dan wel weer ruim voldoende beleg.

De vloer in het restaurant was echt heel vies en plakkerig, we waren allebei de dagen op tijd beneden en dat was echt niet van een uurtje tijd.

Voor de rest een prima stadshotel voor een paar dagen.

Metro ligt op 10 minuutjes loopafstand.

- 's avonds niet graag een blokje om.

- Bedden zo hard, dat we ieder gemiddeld 6x per nacht wakker werden van pijn in rug en nek. Laatste nacht (nacht 3) zo heftig, dat we het dekbed uit de hoes hebben gehaald en het dekbed weer op het matras hebben gelegd om het wat te verzachten

- Kussen 1 was heel zacht en dun, kussen 2 was hard en dik.

- Pizza's zijn prima. In het restaurant: voor 12,50 een stuk vlees (bord lag vol met 1 stuk vlees, sausje en 1 hoopje rucola sla, dat was het, geen friet, geen salade)

Helaas is ergens anders eten ook niet echt een optie, want dan moet je of naar parijs centrum (maar 's avonds laat met metro terug) of in de achterbuurt..

Geen aanrader

14-7-2009

Dit weekend geweest ivm concert U2, hotel ligt in een achterbuurt van Parijs. Ga 's avonds niet graag een blokje om. Kamer was erg klein, evenals de badkamer. Op zich wel schoon, maar geen airco, dus erg warm. Ontbijt was standaard, niet veel soeps, maar ook niet slecht. Restaurant is belachelijk slecht. Eten is simpeler dan simpel, terwijl het niet goedkoop is. Service: ik wilde me inchecken en vroeg of de man achter de balie Engels sprak. Hij gaf als tegenvraag: "spreek jij Arabisch?" met een stomme lach...tsja...

indien je niet veel geld wilt uitgeven dan misschien dit hotel pakken, maar ik zou hier niet uit vrije wil terugkomen.

2008

Jolanda en Ben we zijn al vaak in Parijs geweest

jolanda van anraad
9-7-2008

Jolanda en Ben

we zijn al vaak in Parijs geweest.

Dit hotel was tot nu toe een van de beste die we gehad hebben,aangezien de prijs die we betaald hebben was het eten en ontbijt zeer goed.

Een pilsje en een koffie bij de bar was ook niet duur als je het vergelijkt met de prijzen in de stad.

de kamers en het badkamertje waren netjes en schoon. Als we weer terug komen gaan we beslist weer naar dit hotel.wij sliepen ook aan de achter kant en hebben geen kabaal gehoord.

Vlak voor kerst geweest

Sharon
20-1-2008

Vlak voor kerst geweest. Qua bezienswaardigheden ligt het er redelijk als je met de auto bent.

Ontbijt was lekker en genoeg!

Kamers wel klein, maar verzorgd.

Groot nadeel: wij hadden een kamer aan de achterkant waar dus inderdaad enorme geluidsoverlast is van 23.00 tot 07.30 's morgens, hierdoor dus bijna geen oog dicht gedaan!!

Een prettig hotel, gelegen in een rustige buurt, 5 min. lopen van een metrostation. Vraag een kamer aan de voorkant, dan heb je een goed uitzicht.

Men spreekt Engels, ontbijtbuffet was naar wens.

2007

Niks mis met dit eenvoudige hotel

Trini Trimbos
27-12-2007

Niks mis met dit eenvoudige hotel. Goede ligging aan het water, vraag een kamer aan de voorkant. Gelegen in een rustige wijk, enkele minuten lopen naar een nabij metrostation. Je bent snel in het centrum. Kamer klein maar netjes, ontbijt goed, personeel vriendelijk, men spreekt Engels.

Helemaal niks mis met dit hotel

Henk
18-10-2007

Helemaal niks mis met dit hotel.

Geen onbeschofte mensen gezien of gehooord. De receptionist vroeg ons of hij ons in het Engels mocht antwoorden(!). Kamers netjes, maar geriefelijk genoeg. Badkamer idem dito. Ontbijt is prima en vers(!!). Ligging hotel is minpuntje. Het Parc de la Villette vlakbij is onprettige wandelomgeving. Verder mooi vlak bij de metro. Al met al:Aanrader!

We hadden ons erg verheugd op ons stedentripje, bij het zien van het hotel(buitenkant)waren we nog steeds enthousiast.Echter bij binnenkomst vond ik de dames achter de receptie enorm slonzig en erg onbeleefd. Geen normaal gedag, en ze konden geen engels. Dat is nog tot daar aan toe, maar ze begonnen voor ons neus gezellig met elkaar te roddelen en te lachen. Echt onbeschoft!!! Verder van de dagen bleef dit ook hetzelfde

De auto parkeren???dat moesten we zelf maar regelen(!!),de hotelkamer was netjes en simpel,

Het ontbijt stelde weinig voor, weinig beleg.

Voor een leuke citytrip best te doen, maar gezien de(klant)vriendelijkheid zal ik er nooooooit meer een stap binnenzetten, en achter het hotel zit ook een of ander ghetto met een hoop kabaal en muziek!!! Dus probeer een kamer aan de voorkant te krijgen!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis La Villette Cite des Sciences in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis La Villette Cite des Sciences zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.