Weer vandaag23°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur in het Nederlands

Prima plek, volledig en betaalbaar

amgroozendaal
11-12-2010

Prima plek om te verblijven in Parijs. 5 minuten lopen van een metrostation. Gelegen aan een centrale metrolijn. Kamers goed, alles aanwezig, niet overdreven luxe. Bediening in de bas en bij het ontbijt wel wat minder, bijvulling ontbijt niet regelmatig, etc. Verder heeft goed geholpen bij de receptie toen we vanwege stakingen niet terug naar huis konden. Goed op de hoogte van de mogelijkheden in de stad.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.