7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur in het Nederlands

Goed gelegen hotel met zeer goed service

Ton Moors
15-10-2013

In een rustige buurt gelegen hotel, op 8 minuten afstand van metrostation Vaugirard, vanwaar je binnen een kwartier op de Place de la Concorde staat. Overigens ligt de Ijffeltoren slechts op 20 minuten lopen van het hotel. Parkeren kan onder het hotel (€19 per dag), de garage is zoals gebruikelijk krap en vereist enige stuurmanskunst. Het ontbijt is prima verzorgd met verschillende soorten brood, -beleg, warme hapje (crêpes, worstjes en roerei), fruit, yoghurt, müsli etc. De kamers en sanitair zijn schoon en netjes, wel enigszins gedateerd. De bedden zorgen voor een goede nachtrust, douches zijn lekker warm met een goede waterstraal. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, zo wordt een verkeerd doorgekomen reservering netjes opgelost en neemt men de tijd voor adviezen . Al met al een prima hotel van waaruit Parijs goed te verkennen is. Zeer zeker aan te bevelen!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2013

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.