7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur in het Nederlands

Fantastisch verblijf

Ilse
16-9-2016

Hotel via een actie geboekt. Heel vriendelijk personeel in het hotel en nette kamers. Groot en heerlijk bed met iedere dag frisse lakens. Het Hotel bevindt zich op een kleine 10 minuten lopen van de metro en voor de sportievelingen ongeveer een half uur tot drie kwartier van de eifeltoren (wel de moeite waard). Met de metro ben je binnen no time in de stad en het afnemen van een metrokaart zou ik dan ook aanbevelen. We hebben ook ontbijt gekozen. Dit was erg uitgebreid en ook in het restaurant was het personeel erg aardig, wanneer iets op was, werd het gelijk bijgevuld. Zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in april 2016

Goed hotel

Maas
6-4-2013

Dit hotel is een goede uitvalsbasis en prettig hotel om een aantal dagen naar Parijs te gaan om te bezichtigen. Het hotel ligt op loopafstand (10 min lopen) van metrostation Vaugirard vanwaaruit je geheel Parijs kunt bereiken. Het enige nadeel is dat er geen café, of pub in de buurt is. Dit is namelijk jammer als je nog een afzakkertje wilt nemen in de buurt van het hotel als je s'-avonds terug komt. Het ontbijt was goed en voldoende en men heeft voldoende keuze. Voor de rest was alles bij ons goed verzorgt en zeer vriendelijke bediening, minpuntje was de deur die niet altijd even makkelijk open te krijgen was met de kamerkaart maar daar tegenover stond een geweldig bed waarin we fantastisch geslapen hebben. Dit is geen grap het was een zeer goed matras wat in het bed lag, waardoor we ook weer elke morgen goed uitgerust konden vertrekken. Mede daarom een negen als waardering. Toppie hotel en medewerkers van nhet hotel ga zo door. Groet en tot volgende keer.

Gereisd Met partner in maart 2013

Prima plek, volledig en betaalbaar

amgroozendaal
11-12-2010

Prima plek om te verblijven in Parijs. 5 minuten lopen van een metrostation. Gelegen aan een centrale metrolijn. Kamers goed, alles aanwezig, niet overdreven luxe. Bediening in de bas en bij het ontbijt wel wat minder, bijvulling ontbijt niet regelmatig, etc. Verder heeft goed geholpen bij de receptie toen we vanwege stakingen niet terug naar huis konden. Goed op de hoogte van de mogelijkheden in de stad.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geschikt hotel voor een paar dagen Parijs

Sylvia Stoutenberg
25-5-2010

Dit hotel is geschikt om een paar dagen in Parijs te verblijven. Niet te ver weg van metro halte Pasteur, waarvandaan je zo in het centrum van Parijs zit.

Gereisd Met partner in mei 2010
2007

Geweldig mooi hotel met schitterende kamers!! Het hotel is

Anouk Heldens
17-8-2007

Geweldig mooi hotel met schitterende kamers!! Het hotel is pas gerenoveerd en was in juli 2007 nog niet klaar. De kamers zijn helemaal af maar de receptie ed waren nog in aanbouw. Wanneer het klaar is, is het hele hotel erg mooi!! Het eten is prima, maar redelijk eenvoudig. De ligging is perfect, tegenover het metro station Gaité.

Gereisd Met partner in augustus 2007

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.