Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur

• 9Ilse16-09-2016

Fantastisch verblijf

Hotel via een actie geboekt. Heel vriendelijk personeel in het hotel en nette kamers. Groot en heerlijk bed met iedere dag frisse lakens. Het Hotel bevindt zich op een kleine 10 minuten lopen van de metro en voor de sportievelingen ongeveer een half uur tot drie kwartier van de eifeltoren (wel de moeite waard). Met de metro ben je binnen no time in de stad en het afnemen van een metrokaart zou ik dan ook aanbevelen. We hebben ook ontbijt gekozen. Dit was erg uitgebreid en ook in het restaurant was het personeel erg aardig, wanneer iets op was, werd het gelijk bijgevuld. Zeker een aanrader!!

• 8Ton Moors15-10-2013

Goed gelegen hotel met zeer goed service

In een rustige buurt gelegen hotel, op 8 minuten afstand van metrostation Vaugirard, vanwaar je binnen een kwartier op de Place de la Concorde staat. Overigens ligt de Ijffeltoren slechts op 20 minuten lopen van het hotel. Parkeren kan onder het hotel (€19 per dag), de garage is zoals gebruikelijk krap en vereist enige stuurmanskunst. Het ontbijt is prima verzorgd met verschillende soorten brood, -beleg, warme hapje (crêpes, worstjes en roerei), fruit, yoghurt, müsli etc. De kamers en sanitair zijn schoon en netjes, wel enigszins gedateerd. De bedden zorgen voor een goede nachtrust, douches zijn lekker warm met een goede waterstraal. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, zo wordt een verkeerd doorgekomen reservering netjes opgelost en neemt men de tijd voor adviezen . Al met al een prima hotel van waaruit Parijs goed te verkennen is. Zeer zeker aan te bevelen!

Met oudere kinderen

• 8Maas06-04-2013

Goed hotel

Dit hotel is een goede uitvalsbasis en prettig hotel om een aantal dagen naar Parijs te gaan om te bezichtigen. Het hotel ligt op loopafstand (10 min lopen) van metrostation Vaugirard vanwaaruit je geheel Parijs kunt bereiken. Het enige nadeel is dat er geen café, of pub in de buurt is. Dit is namelijk jammer als je nog een afzakkertje wilt nemen in de buurt van het hotel als je s'-avonds terug komt. Het ontbijt was goed en voldoende en men heeft voldoende keuze. Voor de rest was alles bij ons goed verzorgt en zeer vriendelijke bediening, minpuntje was de deur die niet altijd even makkelijk open te krijgen was met de kamerkaart maar daar tegenover stond een geweldig bed waarin we fantastisch geslapen hebben. Dit is geen grap het was een zeer goed matras wat in het bed lag, waardoor we ook weer elke morgen goed uitgerust konden vertrekken. Mede daarom een negen als waardering. Toppie hotel en medewerkers van nhet hotel ga zo door. Groet en tot volgende keer.

• 7Sylvia Stoutenberg25-05-2010

geschikt hotel voor een paar dagen Parijs

Dit hotel is geschikt om een paar dagen in Parijs te verblijven. Niet te ver weg van metro halte Pasteur, waarvandaan je zo in het centrum van Parijs zit.

• 8Anouk Heldens17-08-2007

Geweldig mooi hotel met schitterende kamers!! Het hotel is pas gerenoveerd en was in juli 2007 nog niet klaar. De kamers zijn helemaal af maar de receptie ed waren nog in aanbouw. Wanneer het klaar is, is het hele hotel erg mooi!! Het eten is prima, maar redelijk eenvoudig. De ligging is perfect, tegenover het metro station Gaité.

1 tip over Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur

• Maas, 06-04-2013

S'-morgensvroeg op tijd weggaan, KOOP een dagticket bij de metro en dan lekker de hele dag door Parijs slenteren. Als je de Eifeltoren gaat bezichtigen zorg dan dat je vroeg bent anders moet je lang in de rij staan.

0 vragen over Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer