7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur in het Nederlands

Fijn hotel, prima wijk

Diana
6-8-2017

Dit hotel is prima, goed ontbijt, veel te kiezen. De kamers zijn ook prettig: ruim en met airco , maar ook ramen/balkondeur die open is te zetten. De wc is gescheiden van de douche. Dit hotel heeft een parkeergarage (ongeveer 20 euro per dag). Het hotel ligt op paar minuten van de metro. De buurt oogt wat 'saai' en residentieel, maar je kunt prima eettentjes vinden als je van het centrum afloopt en niet in de paar straten rond het hotel zoekt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch verblijf

Ilse
16-9-2016

Hotel via een actie geboekt. Heel vriendelijk personeel in het hotel en nette kamers. Groot en heerlijk bed met iedere dag frisse lakens. Het Hotel bevindt zich op een kleine 10 minuten lopen van de metro en voor de sportievelingen ongeveer een half uur tot drie kwartier van de eifeltoren (wel de moeite waard). Met de metro ben je binnen no time in de stad en het afnemen van een metrokaart zou ik dan ook aanbevelen. We hebben ook ontbijt gekozen. Dit was erg uitgebreid en ook in het restaurant was het personeel erg aardig, wanneer iets op was, werd het gelijk bijgevuld. Zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in april 2016

Goed gelegen hotel met zeer goed service

Ton Moors
15-10-2013

In een rustige buurt gelegen hotel, op 8 minuten afstand van metrostation Vaugirard, vanwaar je binnen een kwartier op de Place de la Concorde staat. Overigens ligt de Ijffeltoren slechts op 20 minuten lopen van het hotel. Parkeren kan onder het hotel (€19 per dag), de garage is zoals gebruikelijk krap en vereist enige stuurmanskunst. Het ontbijt is prima verzorgd met verschillende soorten brood, -beleg, warme hapje (crêpes, worstjes en roerei), fruit, yoghurt, müsli etc. De kamers en sanitair zijn schoon en netjes, wel enigszins gedateerd. De bedden zorgen voor een goede nachtrust, douches zijn lekker warm met een goede waterstraal. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, zo wordt een verkeerd doorgekomen reservering netjes opgelost en neemt men de tijd voor adviezen . Al met al een prima hotel van waaruit Parijs goed te verkennen is. Zeer zeker aan te bevelen!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2013

Goed hotel

Maas
6-4-2013

Dit hotel is een goede uitvalsbasis en prettig hotel om een aantal dagen naar Parijs te gaan om te bezichtigen. Het hotel ligt op loopafstand (10 min lopen) van metrostation Vaugirard vanwaaruit je geheel Parijs kunt bereiken. Het enige nadeel is dat er geen café, of pub in de buurt is. Dit is namelijk jammer als je nog een afzakkertje wilt nemen in de buurt van het hotel als je s'-avonds terug komt. Het ontbijt was goed en voldoende en men heeft voldoende keuze. Voor de rest was alles bij ons goed verzorgt en zeer vriendelijke bediening, minpuntje was de deur die niet altijd even makkelijk open te krijgen was met de kamerkaart maar daar tegenover stond een geweldig bed waarin we fantastisch geslapen hebben. Dit is geen grap het was een zeer goed matras wat in het bed lag, waardoor we ook weer elke morgen goed uitgerust konden vertrekken. Mede daarom een negen als waardering. Toppie hotel en medewerkers van nhet hotel ga zo door. Groet en tot volgende keer.

Gereisd Met partner in maart 2013

Prima plek, volledig en betaalbaar

amgroozendaal
11-12-2010

Prima plek om te verblijven in Parijs. 5 minuten lopen van een metrostation. Gelegen aan een centrale metrolijn. Kamers goed, alles aanwezig, niet overdreven luxe. Bediening in de bas en bij het ontbijt wel wat minder, bijvulling ontbijt niet regelmatig, etc. Verder heeft goed geholpen bij de receptie toen we vanwege stakingen niet terug naar huis konden. Goed op de hoogte van de mogelijkheden in de stad.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geschikt hotel voor een paar dagen Parijs

Sylvia Stoutenberg
25-5-2010

Dit hotel is geschikt om een paar dagen in Parijs te verblijven. Niet te ver weg van metro halte Pasteur, waarvandaan je zo in het centrum van Parijs zit.

Gereisd Met partner in mei 2010

2008

Prima voor een city-trip

Nathalie
30-7-2008

In een rustige buurt, dus ideaal voor een goede nachtrust. Toch dicht bij 't centrum. Vriendelijke ontvangst, prima service en netjes. Auto-garage onder hotel nogal krap voor grote wagens, maar te doen. Uitgebreid ontbijtbuffet. Aanrader!

Gereisd Familie in juli 2008
2007

Wij waren hier met 2 kinderen in mei 2007

Roex-Remont
20-12-2007

Wij waren hier met 2 kinderen in mei 2007. Prima hotel, kamers dik in orde. Alleen de ligging vonden wij minder. Het is toch een eindje wandelen voor een metrostation.

Gereisd Familie in Thu Dec 20 2007 17:38:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig mooi hotel met schitterende kamers!! Het hotel is

Anouk Heldens
17-8-2007

Geweldig mooi hotel met schitterende kamers!! Het hotel is pas gerenoveerd en was in juli 2007 nog niet klaar. De kamers zijn helemaal af maar de receptie ed waren nog in aanbouw. Wanneer het klaar is, is het hele hotel erg mooi!! Het eten is prima, maar redelijk eenvoudig. De ligging is perfect, tegenover het metro station Gaité.

Gereisd Met partner in augustus 2007

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Paris-Montparnasse Pasteur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.