Hotel Helios Opera ***

Hotel Helios Opera ***

Hotel Helios Opera

We hebben een aantal aanbieders voor Helios Opera voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Helios Opera in het Nederlands

Aangenaam verblijf!

E. Heynssens, 24-2-2009

Wij zijn net terug van enkele dagen Parijs en zijn erg onverwacht in dit hotel terecht gekomen (doorgestuurd vanuit een ander, goedkoper, hotel). We kregen de luxekamer en waren daar erg tevreden mee! Alles zeer proper! De ligging is super! Dicht bij de opera en galeries Lafayette. Ontbijt was ook meer dan voldoende, lekker en verzorgd. Parkeren deden we in de parking aan galeries Lafayette (van zaterdagmiddag tot maandagmiddag kostte ons dat 58 euro), vandaar nog een paar honderd meter wandelen tot het hotel.

Kortom, dit hotel was een ideale uitvalsbasis om Parijs te voet en/of met de metro te verkennen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helios Opera in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helios Opera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Helios Opera scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: