Kleine hotelsWeer vandaag24°13°
7,6

8 reviews over Hotel Grand Hotel Dore in het Nederlands

goed hotel om parijs te bezoeken

BART001
29-3-2016

leuk hotel met mooie kamers. kamers zijn klein maar alles proper en netjes met zeer goede bedden en douche lekker ontbijt en vriendelijke mensen aan de receptie. vlak aan metro waar lijn 6 en 8 kruisen daumesnil

Gereisd Met partner in maart 2016

Perfecte plek voor een weekendje parijs

Helma
26-10-2012

Zeer goed gelegen, 300 meter van metro. Perfecte metro verbinding naar centrum (of waar je ook heen wil) Kleine kamer, tv zonder engelse zender was jammer maar je gaat er toch heen om Parijs te bezoeken! Schone en nette kamer en douche. Prettige douche. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Met andere woorden een aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2012

Knus hotel vlakbij een metrostaion

L.
28-6-2012

Dit kamers van dit knusse hotel zijn compact, maar zeer schoon. Vooral de ligging is ideaal, namelijk in het 12e arrondissement van Parijs met een metrostation op enkele meters afstand.

De kamer is uitgerust met een kleine flat screen tv, 2-persoonsbed, kledingkast, kluisje en klein bureau. In de badkamer is een toilet, wastafel en douche te vinden. Op de begane grond is een ontbijtruimte, maar er zijn ook genoeg mogelijkheden in de straat om te ontbijten.

De receptioniste spreekt goed Engels en neemt de tijd voor je. In het hotel zijn gratis stadsplattegronden aanwezig van Parijs. Uitchecken hoeft pas om 12.00 uur en het is geen probleem om je bagage achter te laten totdat je daadwerkelijk vertrekt uit Parijs.

Wij vonden het een prima hotel om na een lange dag in Parijs een nachtje door te brengen.

Gereisd Met partner in juni 2012

Leuk hotel, prima kmer

Twan Hovens
6-9-2010

Leuk hotel met ruimte kamer en fijne badkamer. Uitzicht was niet super omdat we uitkeken een kleine binnenplaats. Ligging is prima, dichtbij een metrostation. Nadeel was dat bij de uitgang veel zwervers sliepen. Alleen ontbeten in het hotel en dit was erg goed. Voor een prima prijs een prima hotel.

Gereisd Met partner in Sun Feb 18 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rekken en strekken!

M
28-7-2009

Dat er uberhaupt een bed inpast is een wonder! Zo, wat een kleine kamer. Was s'ochtends maar wat blij dat ik er weer uit mocht! Badkamer was er netjes en schoon. Erg fijn dat er een airco was. Typisch stadshotel! Ligging naast een metrolijn, dus kon niet beter. Wel gemiddeld 10 haltes onder de grond blijven als je richting eifeltoren wiltt. Als je dat niet erg vindt, prima! Het ontbijt was echt ontzettend goed. Heerlijke broodjes en veel fruit! personeel was erg aardig, maar alleen de manager kan gebrekkig engels. Wij zijn met de auto gekomen en hebben geen parkeergeld betaald. Hele dag parkeren is ong. 25 euro. Een boete is 11 euro en die sturen ze toch nooit op. 1+1 =2 (pas op dat je niet op een invalide parkeerplaats parkeert, dan wordt je meteen weg gesleept) Prima hotel, maar door de claustofobische kamer ga ik er NOOIT meer heen!

Gereisd Met partner in juli 2009
2008

Het hotel voldoet aan alle eisen voor een super weekend in

Patrick en Laura
7-2-2008

Het hotel voldoet aan alle eisen voor een super weekend in Parijs. Dichtbij de metro en als je het systeem eenmaal door hebt, ideaal! Wij vonden het personeel juist erg vriendelijk en behulpzaam. Ook de grootte van de kamer vonden wij niet zo'n probleem, een heerlijk bed en de badkamer was super! Netjes en schoon. Al met al, echt een aanrader voor een weekendje Parijs!

Gereisd Met partner in februari 2008

2007

Kamer is inderdaad erg klein, een halve meter rondom het

Esp
1-7-2007

Kamer is inderdaad erg klein, een halve meter rondom het bed, daarmee houd het op. De badkamer is ook klein, wel nieuw en schoon. Eigenaresse van het hotel is helaas niet erg gastvrij. We werden helaas niet zo netjes ontvangen en helaas was het daardoor ons laatste bezoek aan dit hotel!!!

Gereisd Anders in juli 2007

Een echt Parijs stadshotel, maar dan beter dan gemiddeld

Chris Jetten
25-6-2007

Een echt Parijs stadshotel, maar dan beter dan gemiddeld onderhouden. Het ziet er allemaal goed en schoon uit, vooral ook de badkamer. Maar oh wat zijn die kamers klein! Het deed me denken aan het Easyhotel in Londen, waar de kamer vrijwel net zo groot is als het bed. In Grand Hotel Doré is rondom het bed nog een half metertje vrijgelaten, maar dat is dan ook alles. Wel een goede en rustige airco, en ontbijt is ook redelijk. Maar vanwege de kleine omvang van de kamers en het bed zou ik er niet meer heen gaan.

Gereisd Anders in Mon Jun 25 2007 22:40:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Dore in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Dore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.