Hotel Golden Tulip Washington Opera

3,7

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Washington Opera voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Golden Tulip Washington Opera in het Nederlands

Dit nooit meer !!!

jel, 18-5-2012

Geen vier sterren waardig!!Vreselijk personeel doen totaal geen moeite.Zaten met drie personen op een zolderkamer aan de voorkant benauwd en als je raam open deed enorm lawaai van het verkeer !Tuinen nergens gezien! Ontbijt in een kelder en enkel wat ze zelf brengen geen buffet en dat voor deze prijzen een schande!!!Dacht dat wij in een luxe echt stijlvol hotel terecht kwamen met een mooie hal en dito bar maar die was er nog niet eens. Een lift in een kleine lobby bracht je naar je kamer en de kelder voor het ontbijt en dat was het!

Dit was de hel!

Melanie , 4-4-2012

Wij betaalden voor 2 vreselijke nachten in dit hotel 800eur!

Bij aankomst geen welkom, de bagage kan niet opgeborgen worden en bleef dus de hele dag staan aan de lobby.

De kamer was vreselijk overal stof, klein, afgescheurd tapijt en stinken tot en met!

Na deze klacht kregen wij een nieuwe kamer. Ietwat beter maar nu zonder airco.

personeel is vreselijk!

Er is GEEN bar in dit 4 sterren-hotel!

Er is GEEN buffet in dit 4-sterren-hotel. (enkel wat je krijgt van hen: kaas, salami, nietversfruitsap en 5broodjes=HEL)

's avonds is er 1 iemand aanw voor een volledig hotel. klachten worden niet aanhoord. Dit verdiend een bezoekje van de sterreninspectie. Wij waren enorm verbaasd dat dit kan. In één woord: TERRIBLE!nooit gaan!

Wat een heerlijk hotel! De ligging is perfect, vlakbij de Opera en het Palais Royal, op loopafstand van het Louvre en alle luxe winkelstraten. Mooie nette kamer en badkamer, en een heerlijk ontbijt met lekkere verse broodjes. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Washington Opera in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Washington Opera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Tulip Washington Opera scoort een 3.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: