Hotel Franklin Roosevelt

Hotel Franklin Roosevelt
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Franklin Roosevelt voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Franklin Roosevelt in het Nederlands

Hotel goed gelegen, rustige buurt, vriendelijk onthaal

DAVID VANDER PUTTEN
2-8-2017

Hotel goed gelegen, rustige buurt, vriendelijk onthaal

Oude reviews (archief)

Veel geld maar prima hotel

vincent
    27-4-2006

Veel geld maar prima hotel. Gezien de liggin in een van de sjiekste wijken (5e arr.) is de prijs/prestatieverhouding in orde. Goede service; mooie kamers. Schoon en rustig.

Parkeren niet heel makkelijk; wel P-garage in de buurt. Beriekbaarheid per metro is goed.

Niet gedineerd, wel ontbeten (prima).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Franklin Roosevelt in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Franklin Roosevelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Franklin Roosevelt scoort een 8.36 uit 10 op basis van 40 reviews.