Hotel Exclusive Cecilia Etoile ***

Hotel Exclusive Cecilia Etoile ***

Hotel Exclusive Cecilia Etoile
Hotel Exclusive Cecilia Etoile

We hebben een aantal aanbieders voor Exclusive Cecilia Etoile voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Exclusive Cecilia Etoile in het Nederlands

Super hotel, super locatie

Angélique, 1-1-2012

Wij hebben dit hotel gevonden via touroperator. Echt een super goed hotel. Erg gezellig, goeie kamers. De 1 persoonskamers waren soms wat klein, maar verder was het erg goed. Het ontbijtbuffet was boven verwachting. Echt een klein buffetje met van alles en nog wat. Het hotel ligt in een straat die uitkomt bij de Arc de Triompf. Zodra je je hotel uitloopt zie je hem liggen. De metro is ook heel dichtbij, kortom de ideale plaats voor een weekendje weg! Een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Exclusive Cecilia Etoile in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Exclusive Cecilia Etoile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Exclusive Cecilia Etoile scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: