Hotel Excelsior Republique

Hotel Excelsior Republique

5.5Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Parijs

Op vakantie geweest naar Excelsior Republique?

5.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Excelsior Republique voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Excelsior Republique

• 6A. Stetter06-06-2011

Eenvoudig hotel, geen aanrader

Geen ontbijtbuffet, zoals her en der wel genoemd, 1 oude croissant en 1 stuk taai stokbrood. Zeer gehorig als je raam aan het binnenplaatsje ligt (alle geluiden worden daar weerkaatst), met name van andere gasten die ook de ramen open hadden of 's nachts over de binnenplaats liepen. Zeer kleine kamer met klein bed 140x190 , badkamer krap; als je op de wc zat moest je je knieen onder de wastafel vouwen. Ver lopen naar een metro/rer-station dat aansluit op de lijnen naar bezienswaardigheden. Heel storend: onze kamer was ook aan ander stel toegewezen, die stonden 's nachts ineens in onze kamer!! De kamer was de prijs absoluut niet waard.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 5rian16-12-2007

Sorry hoor, wat wat een pruthotel, klein 2 persoonsbed en een plank aan de muur voor je kleding, vloerbedekking was vies en we hadden ook nog een nachtelijke bezoeker in de vorm van een kakkerlak. Ik snap best dat je voor weinig geld niet veel mag verwachten, maar zo slecht en deprimerend als dit hotel hebben wij het nog niet gehad.

Gereisd met partner in december 2007

• 0linda wessels16-02-2005

wij hadden schijnbaar een slechte kamer, vloerbedekking op de muren en dat was beschimmelt!!!! Niet lekker fris.

Gereisd in februari 2005

Hotel Excelsior Republique info