Hotel Emeraude Lodge du Centre

Hotel Emeraude Lodge du Centre

7.7Goed

Frankrijk, Ile de France, Parijs

Op vakantie geweest naar Emeraude Lodge du Centre?

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Emeraude Lodge du Centre voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

3 reviews over Hotel Emeraude Lodge du Centre

• 9Debbie Mokri22-03-2014

Geweldig hotel

We hebben een fantistiche tijd gehad.hele schone en nette kamers,zeer vriendelijk personeel.goed en envoudig ontbijt.we gaan zeker nog een keer!

Gereisd met partner in maart 2014

• 6Laura16-08-2011

Schone maar kleine kamers

In dit hotel verbleven met myn vriend. We hadden een ander hotel geboekt van Emraude: Hotel Madeleine Haussmann. Helaas door onbekende reden met de taxi naar dit hotel gestuurd. Deze zou groter/luxer zyn, met veel leuke cafe's&restaurans in de buurt. De wyk is niet mooi, stinkt er in de zomer maar dat doet het overal zomers in Paris. Wél zitten er wat leuke cafe's in de omgeving waar je 's avonds wat kunt drinken. Ook een kleine supermarkt aan de overkant aanwezig. De wyk rond metrostation Madaleine wel mooi, met veel dure winkels (Burberry Dior, Versache) ook de gebouwen en straten zyn beter onderhouden.

Maar het hotel is schoon maar klein. Personeel vriendelijk. Helaas zyn de bedden keihard en de kamers sober ingericht. Wel een goede straal uit de douchekop. met 1 temp.

Voor € 190,- per nacht in een double room, zou ik dit hotel echt niet uitkiezen... Harde bedden, kleine kamers, sober ingericht. Wanneer je hier niet om geeft en je hebt 'm in de aanbieding. Doen!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Charles Oude Stegge23-05-2008

Goed gelegen hotel met nette moderne kamers met een keurige badkamer. Buffetontbijt uitgebreid en goed. Twee minuten lopen naar metro Grand Boulevard. Omgeving van hotel is wat rumoerig maar 's nachts ramen dicht en de goede airconditioning gebruiken is een prima oplossing. In directe omgeving vele restaurant mogelijkheden van normaal geprijst tot duur. Een prima 3-sterren hotel voor een goed verblijf in Parijs.

Gereisd met partner in mei 2008

Hotel Emeraude Lodge du Centre info