Eiffeltoren

9.8Fenomenaal

• 9Bas14-07-2019

Prachtig

Prachtige bezienswaardigheid in een van de mooiste steden ter wereld. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 10Laura Dijkzeul31-01-2019

Adembenemend

De Eiffeltoren, het hoogtepunt van Parijs! Schitterend zowel overdag als bij nacht. Mijn tip! Ga sochtends als eerst naar de Eiffeltoren. Hierdoor ontloop je de meeste drukte en heb je prachtig uitzicht. Vooral het mooie zonnetje dat achter de Eiffeltoren omhoog komt geeft een magisch uitzicht.

Gereisd met partner in november 2018

• 7charlot25-11-2018

once in a lifetime

het was super druk en moesten lang in de rij staan. Veel dames uit het buitendland die dingen wilde verkopen en je vervolgens wilde beroven. opletten de gehele wachtrij.. geluklig was het lekker weer en konden we in het zonnetje wachten. Langzaam naar de top, druk maar het uitzicht is zo mooi! Dan zie je pas hoe groot parijs is. Nog steeds niet alles gezien maar top ervaring! 😍

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Nijskens22-11-2018

Geweldig,prachtig uitzicht,herfstvak.ook erg mooi

Aanrader vooral tot bovenin. Kaarten zijn alleen onder te koop voor de 3e verdieping.Of online kaarten kopen is aangeraden voor de ontzettend lange rij.Uitzicht is geweldig boven. Wel frisjes in oktober,dus winterjas aan. Je kunt bijna een hele dag er voor uit trekken om de Eiffeltoren te bezichtigen.

oktober 2018

• 8Brtt.14-11-2018

Zo romantisch!

Ik denk niet dat de Eiffeltoren veel toelichting nodig heeft. Toch wil ik zeggen dat het enorm de moeite is om in de rij te gaan staan en een ritje omhoog te wagen. Wat een beleving en fantastisch uitzicht!

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Barbara22-08-2018

Robi wrażenie!

Trzeba przyznać, że wieża ma swój niesamowity urok. Wygląda znakomicie z daleka jak i z bliska. Z góry rozciąga się przepiękna panorama miasta. Warto zobaczyć!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 9Gérometta03-06-2018

Magique

Vue exceptionnelle. 1er étage avec sol transparent et 2 éme étage à deux niveaux.

januari 2018

• 9Lior03-05-2018

Van Parijs kan ik geen genoeg krijgen.

Ontzettend veel gelopen en ontzettend veel bezocht. Bijvoorbeeld, de Eiffeltoren, Louvre, notre dâme en nog veel meer.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10VIZIER17-02-2018

A faire

superbe La montée par les marches c'est inoubliable

februari 2018

• 9Alex14-11-2017

magique

bar et restauration rapide. Super endroit l'ambiance étais au rendez vous et le chef dure mais sympathique Super mais éviter de être la princesse.

Gereisd met partner in januari 2017

10 van de 561 reviews gezien