7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Edouard 7 Paris Opera voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Edouard 7 Paris Opera in het Nederlands

zeer goed hotel

BOGAERTS
16-9-2010

Het hotel is zeer goed, zeer proper en zeer vriendelijk personeel. De ligging is zeer centraal, men is overal vlug bij. Het ontbijt is heel uitgebreid, warm en koud. De kamer was klein maar zeer confortabel, maar het was dan ook de goedkoopste kamer en was zijn prijs waard. Het enige nadeel was dat de kamer niet goed geissoleerd is en dat men veel geluiden van de kamer ernaast kan horen. Aan te bevelen!!i

Gereisd Met partner in augustus 2010

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edouard 7 Paris Opera in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edouard 7 Paris Opera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.