Hotel Du Calvados

2008

PRIMA ACCOMODATIE, EEN AANRADER Goede zwembaden Mooi groot

E.M.A. Ruiter
6-2-2008

PRIMA ACCOMODATIE, EEN AANRADER Goede zwembaden Mooi groot strand Ruime kamer prima eten

Gereisd Met partner in januari 2008

De entree is erg sober

A.M. Moerman
24-1-2008

De entree is erg sober. In de lift kunnen maar 2 personen tegelijk. Het trappenhuis is muf. De ligging is prima; vlakbij een trein- en metrostation. De receptiemedewerker was servicegericht. De ontbijtservice minimaal. Onafgeruimde tafels en langere tijd niemand aanwezig. Geen verse koffie. Wel voldoende keus aan etenswaar. De kamer was krap.Geen ruimte voor 2 koffers. Eén zitstoel. Enkele decimeters loopruimte om het bed. Piepkleine badruimte. Geen plekje voor een tiolettas, behalve op de grond. Geen verkeersherrie. Wel een onooglijk binnenplaatsje.

Gereisd Familie in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De ligging van het hotel is goed

C.J. Elswijk
4-1-2008

De ligging van het hotel is goed. Dichtbij een metrostation en ook nabij diverse bekende winkelcentra. De kamers zijn echter zeer klein en het interieur is oud en bijv gordijnen waren vies. Het hotel ligt aan een drukke straat die zorgt voor (nachtelijk) geluidsoverlast. Doordat de kamer behoorlijk benauwd was, moesten we snachts het raam opendoen, waardoor geluid en uitlaatgassen van auto's onze kamer binnenkwamen.

Gereisd Met partner in december 2007

2007

.Het hotel ligt naast het Gare St. Lazare. .Fijne bedden

J. Smit
27-10-2007

.Het hotel ligt naast het Gare St. Lazare. .Fijne bedden en een frisse badkamer met goede douche en WC. .De Rue d'Amsterdam is een zeer drukke straat, maar in de kamer heb je er nauwelijks last van. Je kunt in de straat lekker en goedkoop eten. De bediening is erg vriendelijk. .Ook al moet je op de dag van vertrek bijtijds (12 uur) de kamer af, je kunt de bagage vertrouwd achterlaten om die later op te pikken.

Gereisd Met partner in oktober 2007

De ligging van dit hotel is uitstekend, heel centraal bij

corina
7-9-2007

De ligging van dit hotel is uitstekend, heel centraal bij winkels, cafeetjes, en metro. Verwacht verder niet te veel luxe van dit hotel. Kamers zijn erg klein en alleen voorzien van bed, tv, douche en wc. Ontbijt is heel erg simpel en ook het eten in het italiaans restaurant is niet echt bijzonder. Het is ideaal voor mensen die veel van Parijs willen zien en alleen maar in de kamer komen om te slapen.

Gereisd Anders in Fri Sep 07 2007 23:07:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het hotel was prijs-kwaliteit gezien erg goed

E.M.A. Ruiter
5-9-2007

Het hotel was prijs-kwaliteit gezien erg goed. Je zou als je wilt zelfs kunnen lopen naar het centrum. Het hotel ligt ongeveer 2 kilometer achter de place de Madeleine. Het hotel is erg smal, waardoor de lift en de gangen ook smal zijn. Dit deed echter niets af aan de algemene indruk. Ernaast is een pizza restaurant, dat in de ochtend dienst doet als ontbijtzaal. Alles zag er verzorgd uit. Het ontbijt was uitgebreid, er was zelfs kaas en ham en ook yoghurt kon worden genomen. Al met al een goed verzorgd hotel.

Gereisd Alleenreizend in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het hotel was goed, de service ook

F. Hijma
27-8-2007

Het hotel was goed, de service ook. Alleen vonden we wel dat de communicatie niet altijd even goed was, het Engels ging hun niet zo goed af. Bij het hotel zat een restaurant waar we goed konden eten.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

klein hotel, goeie ligging in centrum, ontbijt is minimaal

S. de Geus
15-8-2007

klein hotel, goeie ligging in centrum, ontbijt is minimaal. Kamers ok.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Calvados in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Calvados zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.