Hotel Dorée

5.3Matig

21 reviews over Hotel Dorée

• 3W. v.d.Beek28-10-2007

28-10-2007

Het hotel is een vreselijke plaats om je vakantie door te brengen! Alleen de plaats waar het hotel ligt is goed het ligt in een afrikanen buurt, als je een kamer hebt aan de straat kant dan heb je last hebben van veel verkeer. De hotel kamers zijn brand gevaarlijk en je slaapt op een twijfelaar. De douches ztten vol kalk dus je kunt onder een harde straal douchen. De bediening is erg slecht, omdat ze erg onvriendelijk en humeurig zijn. Je bed wordt wel elke dag opgemaakt. Eén waarschuwing je slaapt niet alleen in je hotel kamer. Er is veel ongedierte!

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• 6Peter van Pelt.26-08-2007

Hotel was oud, maar wel met schilderijen opgeleukt. De kamers waren redelijk, de vloer was beetje verzakt, badkamer klein maar schoon. Bed viel wel mee. We sliepen aan de achterzijde en was erg stil. Ontbijt een kwart stokbroodje, met croissantjes , koffie en of thee en glas jus d'orange en jam. Als je brood op was kreeg je gewoon weer een nieuw mandje op tafel. De buurt was echt multicultureel, maar niet gevaarlijk. In Rotterdam ben ik dat wel gewend dus kijk hier niet van op. Personeel was wel vriendelijk. Wat zijken de mensen nou, voor die prijs, ga dan in het Hilton slapen!

• 2Nikki17-08-2007

Het was inderdaad een erg onvriendelijke eigenaar. Bij het ontbijt krijg je alleen wat stokbrood, croissants en jam. Op een andere tafel lag wat kaas, ik dacht dat ze dat op onze tafel hadden vergeten, dus pakte ik het van de andere tafel. De eigenaar kwam meteen als een tiran op me af met de mededeling dat dat verboden was omdat je daar extra voor moest betalen.

De hotelkamer was erg klein, denk ongeveer 15 m2 en de badkamer zal zo'n 4m2 zijn geweest. Het was allemaal erg oud, de tv deed het niet, het bed lag niet fijn, en de wc moest twee keer worden doorgespoeld anders bleef hij doorstromen.

De douche was wel fijn en het was fijn dat er een rolluik voor het raam hing.

Het hotel ligt wel op een goede locatie, vlakbij de metro en de supermarkt. Er zitten zoals al eerder gezegd veel immigranten in dit gebied die maiskolven verkopen en vaak om sigaretten schooien.

• 5C.L Pardijs-Witman08-08-2007

Wij zijn begin augustus'07 4 dagen in dit hotel geweest. Mijn algemene indruk is niet positief.Het interieur van de kamer was oud en er was echt onderstalling onderhoud, vooral in de kleine badkamer.De lakens en handdoeken waren echter wel schoon. Er is ook maar één in-en uitgang waardoor er bij brand gevaarlijke situaties kunnen ontstaan.Geeft geen veilig en prettig gevoel. De eigenaar was onvriendelijk tegen zijn gasten en hebben tijdens ons verblijf diverse klachten van gasten aangehoord.Van service en gastvrijheid heeft de eigenaar niet gehoord. In andere reacties las ik het tegendeel,maar dat komt waarschijnlijk doordat er nu een andere eigenaar op gekomen is. Wij zijn helemaal niet veeleisend maar ik heb echter niet eerder zo'n slecht hotel meegemaakt. Ik heb geen kakkerlakken gezien, maar het zou me niets verbazen als ze er wel waren.

• 7ingrid schippers24-02-2007

Prima twee sterren hotel in het noorden van Parijs, wel veel gekleurde mensen, maar het is ook een volkswijk.Ontbijt eenvoudig, kwart stokbroodje met alleen maar jam , een hardgekookt eitje en thee of koffie, maar ja daar was de prijs ook naar.

Gereisd met familie in februari 2007

• 7Kim04-12-2006

redelijk goed hotel, vriendelijke eigenaren. De kamer waar wij in verbleven was prima. Schone bedden en schone badkamer, elke dag schone handdoeken. Wij zaten ook aan de straatkant maar geen last gehad van lawaai, we hadden zelfs een mooi uitzicht op de oude panden. Ligging zelf is wat minder, veel Afrikanen en je zit niet echt dichtbij de grotere attracties. er zit wel een supermarkt naast, dat is erg handig.

Gereisd in december 2006

• 6Tineke en Kees29-09-2006

3 dagen in Parijs geweest met als uitvalsbasis Hotel Dorée. Eerste indruk is niet positief. Hopeloos gedateerde inrichting etc. Defecte lampen, TV die het niet deed, etc. Maar dat maakte het juist zo knus dat het verblijf er leuk op werd. Het belangrijkste was goed verzorgd, n.l. de bedden (schoon en goed liggend), de douche/toiletgroep (klein maar schoon) en elke dag schone handdoeken. Het hotel leek ons ook brandgevaarlijk, maar op voorhand een vluchtroute verkennen geeft een veiliger gevoel. We sliepen aan de straatkant waar, helaas voor ons, wegwerkzaamheden (aanleg busbaan) bezig waren en de werklui begonnen erg vroeg! Maar dit kun je de hoteleigenaars niet kwalijk nemen. Ontbijt was prima verzorgd en eigenares was zeer behulpzaam met het uitleggen van het metrosysteem. Kortom we hebben ons prima vermaakt!

Gereisd in september 2006

• 4Karlijn18-09-2006

1e indruk van de kamer was slecht. Lelijk, oud, stoffig. Geen last gehad van lawaai, terwijl we toch aan de straatkant sliepen. De kamer was wel ruim (3 persoons) maar de vloer piepte en kraakte als je er overheen liep. De badkamer was heel klein maar best schoon. Vriendelijk personeel, want toen we 's avonds (nouja, snachts) met nog wat mensen wouden 'naborrelen', werd er speciaal voor ons een ruimte geopend (het hotel heeft geen bar o.i.d.), en kregen we zelfs nog hapjes en drankjes aangeboden van deze aardige Chineese man! Super vakantie gehad, en voor deze prijs is het hotel wel oke. Vooral omdat je er toch alleen maar slaapt.

Gereisd in september 2006

• 6Patricia28-12-2005

Ik ben hier met een vriendin van mij heen geweest, we hebben een super tijd gehad! We gingen met Touroperator, voor de prijs is het hotel echt top, dicht bij een supermarkt, Sacré Coeur, en metrostation echt een aanrader kost niks en het is een heel simpel systeem, 's Avonds lekker uiteten en shoppen, Ontbijt simpel, maar goed, geen last gehad van vieze dingen heerlijke bedden maar wat wil je als je de hele dag bent en blij bent als je naar bed mag! Wij lagen aan de straatkant, veel lawaai maar wij hebben er geen last van gehad. Vriendelijk personeel, metrokaart kan je bij de receptie vragen, handdoeken elke dag schoon!het was echt super! een echte aanrader als je naar Parijs wilt!

Gereisd in december 2005

• 1Jehani Nispo21-08-2005

Vies, vuil, goor, alles wat kapot kan is ook kapot, tegels weg uit de douche-ruimtes, kapotte lichtbakken, kapotte lampen, kapotte sloten op de kamerdeuren en zéér brandgevaarlijk. Vandaar een rookverbod, maar wel overal vuile asbakken op kamers. Stinkt naar rook.

Gereisd in augustus 2005

Hotel Dorée info