Kinderhotel, Kleine hotels
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor des Ecrivains voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel des Ecrivains in het Nederlands

Prima

Janny,
21-10-2018

Samen met zoon weekend Parijs, goed hotel op een prima lokatie dicht bij een metrostation. Mooie schone kamer, vriendelijk personeel en goed ontbijt.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

aanradertje

Els en Joost
7-1-2016

schone kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt, vlakbij metro

Gereisd met partner in januari 2016
Team of Hotel des Ecrivains, HOTEL, 19-10-2017

Dankje well !

Dear Guest, we wanted to thank you for the review and really look forward to welcoming you again at the hotel.

Tot ziens !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel des Ecrivains in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel des Ecrivains zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.