Hotel De Saint Germain (rue du Four)

Hotel De Saint Germain (rue du Four)

Kleine hotelsWeer vandaag24°11°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor De Saint Germain (rue du Four) voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel De Saint Germain (rue du Four) in het Nederlands

2007

Zeer onbeschofte receptionist

Suzanne
9-11-2007

Zeer onbeschofte receptionist. Claustrofobisch kleine kamers. Door een overboeking kwamen we hier terecht maar nooit meer. Elk jaar komen we in Parijs maar dit hebben we nog nooit meegemaakt, geen aanrader dus.

Gereisd Met partner in november 2007

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Saint Germain (rue du Four) in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Saint Germain (rue du Four) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.