Hotel de Prony

Kleine hotelsWeer vandaag26°12°

We hebben een aantal aanbieders voor de Prony voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel de Prony in het Nederlands

2007

Wij kwamen bij toeval bij Hotel de Prony op zoek naar een

Oneill17
29-6-2007

Wij kwamen bij toeval bij Hotel de Prony op zoek naar een hotel. Het valt bijna niet op in de straat maar ligt wel heel gunstig bij metro- en RER-station Pereire, op redelijke loopafstand van de Arc de Triomphe. De receptie en ontbijtruimte liggen op de eerste etage, per trap te bereiken en de ingang wordt door een camera bewaakt. Er is een kleine lift vanaf de 1e etage, het gebouw heeft vijf etages. Op elke etage zijn vier kamers, het hotel wordt op dit moment gerenoveerd vanaf de bovenste etage naar beneden. Wij verbleven in een gerenoveerde kamer die er prima uitzag. We weten dus niet hoe de kamers er voorheen uitzagen. Het ontbijt is 11 euro, maar net als bij de meeste hotels in Parijs kun je op elke staarthoek in een brasserie heerlijk ontbijten of bij een bakker brood halen. Het personeel is heel vriendelijk, spreekt redelijk goed Engels en dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd Anders in juni 2007

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel de Prony in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel de Prony zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.