Hotel De Cabourg

Hotel De Cabourg

6.8Voldoende

Frankrijk, Ile de France, Parijs

Op vakantie geweest naar De Cabourg?

6.8Voldoende

4 reviews over Hotel De Cabourg

• 2astrid26-03-2015

Vreselijk

Eind februari 3 nachten verbleven met onze 2 kinderen (7-9 jaar). Kamer was bij aankomst niet schoongemaakt. Bedden waren niet verschoond. Schone handdoeken lagen op het vieze deurmatje. Er was een bad in de badkamer maar die mochten we van het hotel niet gebruiken! In de ontbijtzaal stond een rek met vuile was tegen onze ontbijttafel aan. Tafel was niet schoon en de broodkruimels etc werden met de hand weggeveegd. Ontbijtbordje kennen ze niet. We moesten het maar met het schoteltje doen van de kop en schotel! Simpel ontbijt met 1 stokbroodje en 1 croissant per persoon. Bakje jam en bakje nutella was het enige beleg. Alles wat je vroeg werd met een boze blik beantwoord. Het enige wat super was, was de ligging. Metrostation Rome ligt op nog geen 3 minuten lopen. Verder een Waardeloos hotel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 9Anita Tol01-08-2011

Voor herhaling vatbaar

Eind juli 2011 een weekend met een vriendin verbleven in hotel De Cabourg. Hele vriendelijke mensen die je dag en nacht netjes te woord staan en graag willen helpen. Het ontbijt was goed! wederom vriendelijke mensen die ook een praatje met je maken. De kamer was goed te doen. De badkamer was redelijk klein en smal maar voor 2x douchen prima. Het hotel ligt op een goede plaats, heel dicht bij metrohalte Rome. Op zaterdag was er markt in een straat om de hoek. Gezellig! Renovatie is in aantocht. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8els14-11-2006

hallo wij zijn afgelopen weekend naar parijs geweesr in hotel de cabourg.Wij vonden het een leuk hotelletje schone kamers en netjes.We werden vriendelijk geholpen en het ontbijt was ook goed.Wij hadden dit helemaal niet verwacht voor die prijs.Wij vinden het een aanrader zeker als je maar een paar daagjes in parijs ben. TOPPIE

Gereisd in november 2006

• 8Laurenske14-06-2006

Met name goede prijs/kwaliteit verhouding. Kamers zijn niet ruim, maar wel schoon en door dubbele gordijnen 's nachts lekker donker. Ligging is goed, nabij Montmartre en sacre coeur en bij metro. Restaurant aanrader: Le Basilic, rue Lepic 33. Place du Tetre wel erg toeristisch en duur geworden.

Gereisd in juni 2006

Hotel De Cabourg info