Hotel De Bellevue (Rue Philippe de Girard)

Hotel De Bellevue (Rue Philippe de Girard)

7.9Goed

Frankrijk, Ile de France, Parijs

7.9Goed

• 9.4Staat v/h sanitair
  • 7.5Sfeer in stad

We hebben een aantal aanbieders voor De Bellevue (Rue Philippe de Girard) voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

26 reviews over Hotel De Bellevue (Rue Philippe de Girard)

• 7vincentNSN01-03-2011

Sober en eenvoudig. Goed voor een paar dagen.

Gebeld op een zaterdag of er nog kamers waren. Binnengevallen, op 3 dagen Parijs verkend, betaald en vertrokken :-)

Als je een locatie zoekt waar je in sobere maar deftige kamers een douche kan nemen en ontbijten + slapen, dan is er niets mis met Hotel Bellevue. Het hotel heeft wat verderop in de straat prive parkeerplaatsen in een ondergrondse garage. Op het einde van de straat ligt een metro station waarmee je, zoals iedereen wel weet, zowat overal kan geraken in Parijs.

's nachts wat later aankomen aan het hotel is geen probleem. Bellen en even wachten tot ze uit hun bed zijn... de inkom wordt nmlk. goed afgesloten. En dat moet ook wel... want het hotel ligt een beetje in een achterbuurt (hoewel dit geen overlast bezorgt).

Ontbijt is sober maar voldoende. Als we Parijs nog eens willen gaan doorkruisen... gaan we hier opnieuw naartoe.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 7Alain27-09-2010

Geschikt hotel voor een citytrip

Hotel ligt goed, nabij metrostation (directe lijn naar Arc de Triomphe en naar de wijk Montmatre). Goed bereikbaar met de auto, maar niet op TomTom letten. Die geeft te vroeg aan dat je de bestemming hebt bereikt. Buurt oogt als een achterbuurt, maar valt best mee. Geen overlast. Overdag wordt er naast het hotel gebouwd, maar dan waren we niet in het hotel. Private parking verder in de straat, zeker reserveren! Vriendelijk personeel. Spreken bijna allemaal goed Engels. Het ontbijt is voor Frans ontbijt niet slecht. Onbeperkt aantal harde broodjes en croissants (wel even wachten als ze op zijn). Bij ons was dit inbegrepen in prijs van de reis. De kamers zijn klein, zoals meestal in Parijs. De badkamer is zeer klein en de buizen zijn niet weggewerkt. Voor een citytrip storen wij ons hier echter niet aan. De douche werkt voor een stadshotel erg goed en er wordt iedere dag gewoon netjes schoongemaakt. Meer verwachten wij niet voor een citytrip.

Gereisd met partner in september 2010

• 6Veerle01-04-2009

Waarschijnlijk nooit meer

Dit hotel wordt inderdaad verward met een ander hotel. Ik heb het over het hotel die gelegen is: rue Philippe de Girard. Onlangs 2 overnachtingen in dit hotel verbleven. Onthaal in orde, eethoek in orde, voor het ontbijt krijg je wel maar 1 croissant, kamers klein maar ok, badkamer was walgelijk (terwijl je toch verwacht dat dit proper en in orde is, ook al is het maar een 2 sterren hotel.) Voor mij moet het niet groot zijn maar ik verwacht wel dat het proper is. Het toilet, lavabo en "douche" (als je dat zo kan noemen) was samengehokt om 3m2. Buizen lagen bloot en waren roest, schimmels op de muur en in de hoekjes, muffe geur.. Wel een goede liggen, op 3 metrohaltes van voet Mont Martre. Foto's worden vanavond toegevoegd.

Gereisd met partner in april 2009

• 6Petra31-07-2008

voor een paar overnachtingen OK

mede op basis van de gegeven beoordelingen dit hotel geboekt. Maar volgens mij worden er 2 hotels door elkaar gehaald. Ons hotel Bellevue ligt Rue Philippe de Girard en niet aan de voet van de Sacre Coeur. Bij aankomt vroegen we ons af in welke achterbuurt we terecht waren gekomen. Maar eenmaal binnen in het hotel viel het reuze mee. Kamer was welliswaar klein maar schoon met een goed bed. Badkamer ook klein met regenpijp etc er doorheen, maar de douche was heerlijk. Ontbijtruimte was ook klein en je moest soms wachten totdat andere eters klaar waren. Ontbijt bestond uit klein broodje, croissant, boter, jam, thee of koffie en sinasappelsap. Het gebruikelijke dus in Frankrijk en kostte 6 euro pp. Ons hotel lag enkele metrohaltes van Sacre coeur vandaan maar we hadden 2 metrohaltes in de buurt dus dat was geen probleem. Voor een paar overnachtingen vonden wij dit hotel voldoende.

Gereisd met partner in juli 2008

Hotel De Bellevue (Rue Philippe de Girard) info