Hotel Cristal Champs Elysées

Hotel Cristal Champs Elysées

We hebben een aantal aanbieders voor Cristal Champs Elysées voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Cristal Champs Elysées in het Nederlands

Geweldig hotel

Wilko en Monique
12-4-2014

Mooi nieuw hotel, goede locatie en prima service. Goede beglazing dus heel rustig en heerlijke boxspring bedden. Was met t werk dus kindvriendelijkheid niet uitgetest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cristal Champs Elysées in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cristal Champs Elysées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cristal Champs Elysées scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.