Aparthotel Citadines Paris-Montmartre

Aparthotel Citadines Paris-Montmartrestersterster

8.4Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Parijs

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Citadines Paris-Montmartre voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Kinderopvang
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

12 reviews over Aparthotel Citadines Paris-Montmartre

• 8caren19-08-2014

Prachtige locatie

Appartement op perfecte locatie in Parijs. Makkelijk naar toe te rijden, parkeergarage (25 euro per dag, vooraf reserveren). Om de hoek bij de moulin rouge. Vanaf daar een leuk toeristentreintje die je de sacre coeur brengt. 2 metrostations dichtbij. Veel leuke eettentjes en barretjes in de buurt. Naast begraafplaats van Montmartre. Wij hadden appartement op 8ste verdieping. Aan 2 kanten balkon met mooi uitzicht! Slaapbanken niet erg comfortabel. Klein keukentje maar functioneel! Vriendelijk personeel. Ontbijt ok, niets bijzonders.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Nicole06-06-2011

Fijn app ,centraal doch rustig.

Een aanrader! Goed aan te rijden.Parkeerplaats onder het hotel. Wij zaten met 5 personen in een 4 pers.appartement. Een prima keuken,badkamer,1 slaapkamer en een woonkamer met slaapbank met extra bed. Als dit alles uitgeklapt is, is er weinig ruimte over, maar wat maakt dat uit! Wij hebben genoten van het dakterras en ons verbaasd dat zo weinig mensen er gebruik van maken.Een heerlijke plek in het drukke parijs om bij te komen van de dag ,met uitzicht op de sacre coer en zelfs de eiffeltoren. Metro ligt om de hoek, evenals de bakker,supermarkt en gezellige restaurrantjes. Zeer vriendelijke personeel.Alles schoon Een nadeel; je keek uit op het (beroemde) kerkhof.Wij zaten op 4 hoog.Misschien als je hoger zit dat je daar geen zicht op hebt. Met name de kinderen vonden het niet zo prettig. De kamers hebben geen airco en het was flink warm buiten,maar er stonden al ventilators voor ons klaar. Prima. Het was een fijne plek om vanuit daar Parijs aan onze kinderen te laten zien.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 0nknl03-05-2011

Goed hotel voor weekend down town Parijs

Hotel is goed te bereiken met auto, goede parkeergarage (wel reserveren bij boeking). Klantgerichte receptie. Appartement oke voor weekend. Bedbank slaapt prima voor kinderen, volwassenen niet echt aanrader. 2-persoonsbed prima. Kleine woonkamer, kleine keuken (wel volledig). Hotel ligt vlak bij metro, restaurants. Moulin Rouge om de hoek. Brug/weg naast hotel wel wat lawaaierig maar niet irritant. Dakterras met prachtig uitzicht over Parijs. Goede plek voor weekendje weg. Good spot for short trip to the city, easy access by car, parking available. Not a spacy apartment but good enough for family with 2 children (10 and 8). Close to metro station and nice restaurants, pubs and shops.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 9Arjan25-07-2010

Rustiek vlakbij Montmartre, ideaal met gezin

2 kamer hotelkamer, vlakbij de Moulin Rouge om de hoek. Leuke eet tentjes en Montmartre in de buurt. Ook vlakbij de metro, dus rest van de stad ook goed bereikbaar. Wel aan de prijs. Parking onder het hotel, dus aanreizen geen probleem.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8P Nijhuijs15-05-2010

Fijne appartementen

Appartementen liggen, zoals de naam al zegt, in Montmartre. Gelegen in een rustige straat, wat bijzonder is voor Parijs. Ze zijn behoorlijk luxe; magnetron, afwasmachine ed. We hadden zelfs een tuin. Ze zijn ook goed schoon. We hadden een 2-kamer appartement, dit bestond uit een slaapkamer, die door middel van schuifdeuren gescheiden kon worden van de huiskamer. In de huiskamer 2 uittrekbare bedden. Door de schuifdeuren kon je wel alles horen van de andere kamer. Toch is het een bijzonder fijne accomodatie, een rustplek midden in Parijs.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 9Wilma25-10-2009

aanrader

prima plek, gunstige ligging t.o.v. centrum. wij hadden een studio op de derde verdieping met uitzicht op het kerkhof. paar leuke dagen gehad met kinderen van 14 en 16 parkeergarage en aanrijroute goed te doen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• 9carolien17-05-2009

mooi en schoon appartement

Een mooi en schoon appartement met een compleet keukentje. We hadden uitzicht op het kerkhof van Montmartre, dat was 's nachts heerlijk rustig, geen lawaai terwijl je midden in een hele drukke buurt zit. Ideaal met kinderen! Het ziet er goed verzorgd en schoon uit. Ook hebben we nog een paar keer op het dakterrsas gezeten, toch leuk dat dit erbij is.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 9Alie Kuper23-03-2009

Prima hotel op perfecte locatie

Gereisd met partner in maart 2009

• 9Alie Kuper21-03-2009

Prima hotel op een perfecte lokatie

We hadden een studio op de vijfde verdieping. De auto stond in de garage onder het hotel. Gemakkelijke aanrijroute. Maximale doorrijhoogte 1.90 meter. Lift van de kelder tot het dakterras. TV, stereo, magnetron, afwasmach, strijkijzer/strijkplank en waterkoker aanwezig. 2-pits electr. fornuis. Netjes en schoon. Aardige mensen. Gratis internet. Gratis kluisje op de kamer. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in maart 2009

• 8Mark Albers30-12-2008

Geweldige locatie

Lekker in het centrum van Parijs. Uitzicht over het kerkhof. Een bakker op drie minuten loopafstand in de rue Lepic en een parkeerkelder onder het complex. Ruim genoeg voor met de kinderen, voor wie het wil een ontijtbuffetje. We hebben het geweldig gehad!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

0 tips over Aparthotel Citadines Paris-Montmartre

0 vragen over Aparthotel Citadines Paris-Montmartre

Aparthotel Citadines Paris-Montmartre info

• Aantal sterrenstersterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats