Aparthotel Citadines Didot Alesia

Aparthotel
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Citadines Didot Alesia voor je op een rij gezet:

4 reviews over Aparthotel Citadines Didot Alesia in het Nederlands

de moeite waard om parijs te ontdekken

familie
25-5-2010

Dit apart hotel is echt een aanrader. De wijk waarin het ligt is heel rustig maar wel gezellig. Alles dichtbij, bakker, supermarkt, diverse restaurants en circa 10 minuten lopen naar de Metro vanwaar je in no-time in het centrum van Parijs bent.

Het apartement heeft alles wat je nodig hebt. Een klein keukentje met koelkast, magnetron, vaatwassertje en twee kookplaten. Ideaal om kleine dingen te bereiden.

De bedden zijn prima en alles is heel schoon. Het ontbijt was goed, maar niet super. Je kunt net zo makkelijk je eigen ontbijt maken in je kamer.

Leuk appartementenhotel!

Didi
22-3-2010

Onze accomodatie leek meer op een appartement dan op een hotelkamer, aangezien er een keukentje was met een fornuisje, koelkastje, magnetron en zelfs een mini-afwasmachine! Het was er schoon en netjes en je hebt verder geen geluidsoverlast.

De service was zeer goed, heel vriendelijk personeel die ook engels sprak.

De ligging is goed gelegen, er zijn tal van restaurants in de straat en een supermarkt vlak onder het hotel. Jammer genoeg is het wel wat ver van het centrum van Parijs, maar met de metro (halte Plaisance, of iets verder Alesia), ben je er toch gauw.

Al met al, een leuke aanrader!

een aanrader

van Gestel
21-12-2009

Dit appartement is echt een aanrader. Het ligt in een rustige, leuke wijk van Parijs. Op 8 minuten lopen, heb je een metrohalte.Je auto kan je kwijt in de ondergrondse privegarage die bij het hotel hoort. Het apartement ziet er heel netjes en schoon uit met alle gemakken zoals een broodrooster, waterkoker, vaatwasser, stereo. Je kan beneden ontbijten, omdat het een apartement is met hotelfaciliteiten (10euro p.p). Wij hebben ervoor gekozen om in ons eigen apartement te ontbijten. Er zitten namelijk meerdere bakkers in de straat en je zit naast een supermarkt. Als we terug komen in Parijs, gaan we hier zeker weer naar toe.

2008

Appartement/hotel met parkeergelegenheid (€ 16 per dag) onder complex. 7 minuten lopen naar metro Plaisance. Kamer met koelkast, vaatwasser, magnetron. Prima bedden. Schoon. Verlengen parkeergarage op vertrekdag geen probleem. Werd kostenloos verlengd! Echt superservice.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Citadines Didot Alesia in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Citadines Didot Alesia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.