Centre Pompidou

7.2Goed

• 9Wampie06-05-2014

Centre Pompidou heeft alles.

Altijd de eerste plek waar wij heengaan als we in Parijs aankomen. Het plein vol artiesten, de gezellige terrasjes en natuurlijk de schitterende wisselende tentoonstelling met zorg samengesteld. Leuk ook om de artiesten er zelf aan het werk te zien!

Gereisd met partner in mei 2014

• 9vanderBruggen25-06-2013

Geweldig!

Wie van kunst en dingen bekijken houdt moet hier zeker heen gaan! De dingen die er te zien zijn en er hangen zijn erg indrukwekkend en heel erg mooi. Overal hangen boordjes bij met de namen van de makers en de uitleg van wat het voorstelt. Ook lopen er genoeg mensen rond waar je dingen aan kan vragen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Joyce27-05-2013

Prachtig museum

Je ziet veel cultuur terug in de Centre Pompidou. Mooie toeristenplaats om heen te gaan.

Gereisd met partner in januari 2013

• 5annet05-05-2013

Deze omgeving wordt verbouwd

We belandde in een bouwpunt nadat we uit de metro kwamen. Geen straatartiesten, alleen het gebouw!

april 2013

• 9Pia Spiero11-04-2013

kijk in de omgeving

de beelden en de optredens van straatartiesten maakt een bezoek zeker waard. bekijk het futuristische centre goed.

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Linda17-02-2013

Modern museum

Zeer moderne architectuur dat doorloopt naar de omgeving.

Gereisd met partner in januari 2013

• 6maarten.geers31-10-2012

Tsja

Je moet er van houden, maar wij vonden er weinig aan.

oktober 2012

• 6Bianx04-10-2012

Tja weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden

Een groot centrum. Ik heb een tijdje de buitenkant staan te bekijken en weet nog steeds niet echt wat ik ervan moet vinden. Laat ik het misschien maar zo zeggen het is kunst?

Gereisd met partner in december 2011

• 9Familie09-07-2012

prachtige tentoonstelling

Gerard Richter heeft een mooie collectie bedacht.

Gereisd met partner in juli 2012

• 5Alain19-06-2012

wat tegengevallen

Na een mooie fietstocht in Parijs (een aanrader) trokken we naar Centre Pompidou. Doordat het al in de late namiddag was waren er bijna geen wachtrijen :) . Het museum is groots opgezet en heeft wel iets. Veel beroemde kunstenaars. Bij veel zogenaamde kunst plaats ik toch wel mijn vraagtekens. Soms wordt het echt lachwekkend. Bijvoorbeeld 15 kerstlampjes aan de muur worden gepresenteerd als kunst... 2 ordinaire fabriekspalletten met tijdschriften, ingewikkeld in plastiek worden met veel poeha gepresenteerd. Eerlijk gezegd kregen we de slappe lach. Vooral als je de houding van zogezegde kenners bekijkt... Nu, gebakken lucht verkopen is ook een talent. Soms had ik het gevoel dat de "kunstenaar" ons uitlachte. Raad voor hoeveel hij zo'n brol niet verkocht heeft. Nu, we hebben veel leute gehad en een straf verhaal. T'is ook al iets...

Gereisd met vrienden in juni 2012

10 van de 18 reviews gezien