Hotel Central Paris **

Hotel Central Paris

Onvoldoende

Weer vandaag3°-3°

4 reviews over Hotel Central Paris in het Nederlands

Dit hotel kun je beter mijden

Ron, 15-10-2007

Dit hotel kun je beter mijden. Zwaar onvriendelijk en onbekwaam personeel, vies beddengoed, miniscule kamers en in de badkamer krioelt het van de kakkerlakken...

Het gemiddelde backpackershotel in Azië ziet er beter uit. En is bovendien een stuk goedkoper.

Wat een ongeloofelijk Tokki Hotel

Eric, 25-9-2007

Wat een ongeloofelijk Tokki Hotel. xxx sterren absoluut niet waard, het hotel ligt in een ongure buurt, ontbijt waardeloos, kamers om te huilen echt niks helemaal niks nog geen ster waard, Hotelplan en D-0reizen maak je borst maar nat. Dit wil ik nooit meer meemaken

Dit is niet wat ik had verwacht voor een 3 sterren hotel, we hadden kakkerlakken in de badkamer, de douche kon niet opgehangen worden en bij het ontbijt kreeg je een pistoletje en een croissantje voorgeschoteld met 1 klein kuipje boter en 1 klein kuipje jam. Naar het hotel gaan we niet meer terug, maar naar Parijs wel!

We hebben een aantal aanbieders voor Central Paris voor je op een rij gezet:

de medewerkers van het hotel spreken geen tot nauwelijks

S. Nikolovski, 15-9-2007

de medewerkers van het hotel spreken geen tot nauwelijks engels (of ze willen het niet spreken)

We hebben een aantal aanbieders voor Central Paris voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central Paris in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Central Paris scoort een 3 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: