Hotel Campanile Paris Nation **

Hotel Campanile Paris Nation **

Hotel Campanile Paris Nation

Weer vandaag3°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Paris Nation voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Campanile Paris Nation in het Nederlands

Goede locatie

Fleur, 25-10-2010

We zijn met 5 personen 3 nachten in dit hotel geweest. We hadden een 2 persoonskamer en een andere 2 persoonskamer waar 1 (klein) bed was bijgezet. De kamer voor 3 personen was echt te klein en warm. De andere kamer was prima.

Verwacht geen comfort, maar als je de stad in gaat, is dat ook helemaal niet belangrijk. We zijn elke morgen ergens gaan ontbijten en 's avonds gaan eten.

De locatie is echt ideaal, nog geen 10 minuten lopen van de metrohalte Nation. En vandaar kan je snel naar alle leuke bezienswaardigheden komen.

Al met al, een goede prijs/kwaliteit verhouding.

leuk hotel voor de prijs

Leny en Ron, 1-5-2009

Wij zijn hier vorig jaar zomer geweest en het hotel ligt ideaal. Lopend ongeveer vijf minuten van Metro Nation, vanuit daar sta je binnen een paar minuten in het centrum.

Het kerkhof Cimetiere Pere Lachaise in ongeveer een half uurtje lopen en zeker de moeite waard.

Verder is de kamer klein maar schoon het ontbijt goed maar niet uitgebreid.

Al met al een leuk hotel dat niet te duur kost.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Paris Nation in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Paris Nation zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Paris Nation scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: